Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 21 April 2011

SCARY TORNADO!!!!

Salam... kali ni aku nak tunjukan video tornado yang paling menyeramkan bagi aku la sebab real dekat-dekat punya! mula-mula kecik je tornado ni tiba-tiba jadi besar dan agak pelik lepas tu terus hilang je???? nak tahu sila tengok video di bawah ni...




P/S=macam mana? pelik kan? terjadi kat betol-betol tengah padang bola plak tu? tapi aku tak pasti terjadi di korea,cina atau jepun nanti aku tunjukan video lain plak...

14 ulasan:

AimiBakar berkata...

wow ! keajaiban Allah x dpt nak duga bila2 je bleh belaku

::FAIZ FARISH:: berkata...

kenapa aku takleh bukak?

encHIx laNDax berkata...

pergh..terbaikk!huhuhu..mau terbang buudak2 tu

Hanis Azla berkata...

Allahuakbar.. tiada yg lain dapat melawan kuasaNYA..

Oasis berkata...

Ingatkan ribut pasir tadi...hebat betul angin tu..nasib baik sekejap je.

seminggu sekali berkata...

kalau kiamat mcm mana lah gamaknya ya.

KUREKURE COMEL berkata...

alamak....tgu kat rumah bru blh tgk...

cik sakdi berkata...

fuyooo.. tol tu,, nasib baik xde yang tercampak. hehe

cemomoi berkata...

kena cuba skali...

alimaz kembara terasing berkata...

tak leh tengok la dik... ruginya...

Amirrah Zawani berkata...

menakutkan kalo ada kat situ =_=

black cat berkata...

mesti ada shinigami yg bertarung tfh padang 2...ala cm crita bleach hahaha....

Shima Hishamuddin berkata...

sangat takut, nasib malysia tak de bencana mcm tu kn, syukur ah.

Anati Soki berkata...

subhanallah,,, kuasa Allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster