Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 19 April 2011

REPLIKA!

Salam.. kali ni aku nak letak tentang replika! korang tahu apa itu replika? kalau tak salah bahasa omputih orang panggil sculptures betol ke ejaan ni? hehe aku nak tunjukan replika yang di buat oleh orang di luar negara memang hebat-hebat belaka! terpegun aku seketika.. cer tengok ni...











P/S=macam-macam la dorang buat ni pelik semuanya! hehe eh! malaysia ada tak replika??? aku tak tahu sapa tahu kongsi-kongsi la kat sini yer.. hehe

15 ulasan:

www.dunialandax.com berkata...

bapak Bosa! i love the transformers!!

dunialandax.com

azi nur berkata...

unik dah menariknyee..

mesia ade la kot...dulu ade terbace pasal satu mamat ni buat replika unik2 pakai rangka motor...

Wanie Affandi berkata...

malaysia ada replika gak..replika err...emmm..ada ke replika kat malaysia ni..?heheehhe...belum skreatif negara lua lagi..=P

dill berkata...

tu gundam ke? cool siot!

p/s: nick, mcm mane nak buat video youtube kecik2 mcm nick slalu buat tu?

Miss Dill^^

Anati Soki berkata...

style.. smart kot yang replika org berenang tuh

terokai seni berkata...

eeelok letak satu kat laman rumah

::FAIZ:: berkata...

suka yg dlm air tu

Unknown berkata...

hmmmmm suka yg replika org berenang atas darat tu....

- zuriey - berkata...

perghh..yag berenang tu plng tak leh blah

kiwi berkata...

style r replika transformer tu..hihi ^^

Oasis berkata...

Bapak besar2 replika tesebut. Kalau yang transformer tu hebat jugak kan klu diletakkan di belakang rumahku.

Cik SHiNJU berkata...

Malaysia pun byk replika..
P jer kat taman2..replika duyan ade,replika buku ade,keta ade..mcm2 ade..

ayie berkata...

siapa la merajinkan buat replika ni..hehe

p/s: nape ha aku klik nama hang kat komen blog aku xkluar..ni pon cari google..ingat nama blog tajuk lagu wondergirl..haha

Miss AZ berkata...

macam2 sungguh.. kretif lebih.. hehe!! :)


kat malaysia?? ermm entah lah.. tak tau pulak.. =_=

asliner berkata...

labah2 itu menakutkan..
suke tgk replika yang ketiga last..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster