Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 19 April 2011

DUIT SYILING!!!

Salam... kali ni aku nak tunjukan replika duit syiling yang agak kretif! aku memang tabik la dorang ni kalau aku nak buat macam ni rasanya 2/3 hari boleh siap tapi kena ada bantuan la kalau aku sorang sebulan pun belum tentu siap! apa-apapun cuba tengok gambar di bawah ni...












P/S=yang agak mengejutkan aku gambar akhir sekali perghh!! memang hanya orang penyabar je yang boleh buat...

16 ulasan:

zulkoa berkata...

yg last sekali susah aku nk pecaye..haha

Tanpa Nama berkata...

waaa......mmg penyabar la klu ak...ak tebas jew suma syiling 2..gram gler kot...hihi

Unknown berkata...

emmmm yg last sekali tu real ka/....

::FAIZ:: berkata...

wah nice

Shima Hishamuddin berkata...

hahahah hebat, saya selalu buat susunan mcm klcc je, hahahah 50 sen byk2 kt bwh, pstu 20 sen, pstu 10 sen pstu 5 sen, hahaha sengal gila, semua org boleh buat -.-

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan... singgah la ke blog saya ;)

KUREKURE COMEL berkata...

perhhh...mmg memerlukan kesabaran la...


kreatif la....suke tgk..

z berkata...

bukan guna gam ae??hehe

SHAR berkata...

da guna gam tak nie??? waaaa... huhu

asliner berkata...

wah..
nak try buatlah..
sebab suka kumpul duit syiling..
haha

Anati Soki berkata...

die taruk gam ke? or die tak truk? kalau tak taruk mmg tere giler ah

Raji and Yeen berkata...

buat beli kt vending machine ni elok gak
hahaha

Jeely jelly berkata...

saye nak susun dwet seposen, sepuluh sepuluh pun leh senget.. nie kalau nak wat cmni... mau roboh ! haha
yang last tu.. pehh ! mmg lah..

cik sakdi berkata...

nick,, dia mesti gune gam gajah punye tu,, tu yang melekat tu, hehe

Unknown berkata...

Memang kena tabik spring ni. Kalau Awanlah, ada syiling, ke kedailah jawabnya.

Fatimah Zahrah berkata...

cmna bleh diaorg seimbang kan???!!! nk belajo...sy pn suka bnda2 gni....tp xsampai master g2 huhuhu hebat2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster