Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 5 April 2011

HAIWAN UNIK

Salam... aduh! lama jugak aku tak update? ni penangan game punya pasal! member aku dulu bagi Pototype! lepas tu need 4 speed shift dengan medal of honor! alahai.. esok ada call of duty,crysis dengan assasin creed plak! perghhh! asyik main game jer aku ni adoi.. eloklah tu patut sampai sekarang aku takde girlfiend sebab kalau ada pun aku lebih pentingkan game! haha ok! cukup! ni aku nak tunjuk gambar binatang ada yang betol! ada yang rekaan jer maaf entry kali ni agak membosankan? hehe


LONGNECK

COW BIG NOSE UGLY

CROGGY
DUCRAT

HIPPFROG

PREDATOR (ni sebenarnya belankas aku lupa omputih panggil apa? letak je nama predator hehe)
UNKNOWN

ZEBFROG

FISHLEG

P/S=ha! sebenarnya semua haiwan di atas ada yang wujud ada yang tak wujud! hehehe

16 ulasan:

Wanie Affandi berkata...

geeeeeeli yang belangkas tuh.....

btw..NAK GAME!!!!saya ppuan yang suka game2 camtu..hehehe

Tanpa Nama berkata...

oh..ade yg wujud..???sungguh unik

Raji and Yeen berkata...

duckrat comelnyer
mcm nk bela jer =.=

NARDtheNERD berkata...

geli la ducrat tu.
eii.
:)

Oasis berkata...

Ada yang comel dan ada yang ngeri. Nasib baek benda ni tak wujud...

Arpiiz berkata...

owh suka main game ye, share link dpwnload need 4 speed kat aku boleh..hehehe

Munie Blushious berkata...

pergh, ade yang wujud? menakutkan... pelik sgt2 dorang nih... haha

MR. SYAH berkata...

mmg2 unik... hehe..

dill berkata...

nick, ducrat tu comel hokeh!

Miss Dill^^

Cik SHiNJU berkata...

Laa...belangkas tatau?
Owh putih panggil belanga..
Pcaya la ckp akak ni.. :P

azi nur berkata...

alamak..predator tinggal kepale aje...hehee

Shima Hishamuddin berkata...

ducrat? haha duck + rat ! comel gile kot yg tu. haha

KUREKURE COMEL berkata...

mmg pelik...tak pernah jumpa....
kecuali zirafah....hehehe

WanFadhilah berkata...

ada yg kacuk je ke ni? cuba cari liger.. kacukan lion + tiger..

puteri ain berkata...

predator tu scary betul..

yang fishleg tu geli la..hehe

Unknown berkata...

Comelnya Ducrat tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster