Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 10 April 2011

PHENOMENA ALAM YANG ANEH!

Salam.. kali ni aku nak tunjukan phenomena yang agak ahe di dapati di seluruh malaysia memang pelik! tak percaya? tengok je kat bawah ni aneh-aneh semuanya...


1.POKOK KURANG AJAR

2.AWAN UFO

3.AWAN TAH APE-APE TAH

4.AWAN PELIK

5.ASAP MENYERUPAI WAJAH ORANG

6.AWAN KUCING

7.AWAN JESUS CHRIST

8.AWAN TENGKORAK

P/S=pelik tak? pelik kan? aku pun tak pasti sama ada gambar betol ke photoshop? hmm... sapa yang tahu ceciter ceciter... ha! jawapan untuk entry sebelum ni banyak orang dah tahu dorang duduk takde kerusi! hahaha

11 ulasan:

MR. SYAH berkata...

nmpk mcm photoshop jer.. heheh.. pokok tu xbleh blah skali..

faizalnizam berkata...

aku saspek gmbr2 tu photoshop bro. tp aku saspek jela, bukan aku pasti. hehehehe.

AkuMuzikFilem berkata...

haha awan jesus tu point baik punya untuk mereka.

Anati Soki berkata...

pelik dan menakutkan..photoshop ke hapa ka. kalau menda tuh btol la.. membuktikan kekuasaan allah

puteri ain berkata...

yang picture asap tu pelik..

Rina Rossoneri berkata...

photoshop nih, xbaik fitnah pokok tu tau..pokok xpenah mencarut tau..

KUREKURE COMEL berkata...

mcm adobe je tu...hehehe....

asliner berkata...

erm..
macam edit jer..=)

Miss AZ berkata...

aneh n pelik..
awan kucing comel gak :)

Oasis berkata...

ikhlas cakap la...ni gmbr betul ke gmbr edit? hehe

Unknown berkata...

Gambar edit je tu. Macam-macamlah zaman sekarang ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster