Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 9 April 2011

KORANG PERASAN TAK GAMBAR NI?

Salam.. kali ni aku nak letak 1 gambar jer! hehe sebab saja nak tanya korang kalau korang perasan la dalam gambar ni macam ada sesuatu yang pelik la??? perasan tak? hehe



P/S=hehe cuba la cari kalau tak jumpa? nanti aku bagitahu jawapan dia? hehe

19 ulasan:

Miss Dill berkata...

depa duduk atas kerusi lutsinar ke? hehe

Miss Dill^^

dib. berkata...

haha! eden ase eden tahu le!^^

LDK925 berkata...

takde kerusi.

AmyZa'aba berkata...

xder kerusi erk.,??
hehehehe....

★ aIsyaH ★ berkata...

dy0wg duduk mcm real..
p bkn ats kerusi..
yer x...~
hee...:)

FarhanaDr berkata...

Hehe. Nampak dah. Puas tenung baru nampak ape bende yang "hilang". =p

WanFadhilah berkata...

eemm.. apa yg pelik ek? semua orang tengok pada kamera kecuali dua dari kanan.
dan yg di hujung belah kanan tu pompuan.

AimiBakar berkata...

mane kerusi dorg duduk ???????

Shima Hishamuddin berkata...

tiada kerusi :P

KUREKURE COMEL berkata...

diorang sandar kat dinding...hahaha..
tau dah...hihihi

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali berkata...

whre a chair..

tot tot kecik berkata...

salam..


oo kesiannye dorunk..smpi kne duk cmtu sbb xde kerusi..ish ish.. =p

ïêmå å¢klê§ berkata...

xde kerusi...
yeye betul..
dapat hadiah ape??
hihi

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

erkkk where's da chair

Anne berkata...

hoho dorg duduk cara p ramlee..kerusi xde..=p

sAsyA berkata...

xda kerusi la

Gimi berkata...

ad kerusi tp dihilangkan sebab lelaki 2 dari kanan tu kaki dia terangkat..

cik sakdi berkata...

jari tangan diorang semua lebih 1. kan?kan? HEHE

asliner berkata...

erm..
betullah..
dyeorang tak duduk atas bangku..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster