Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 11 Februari 2011

PEREMPUAN BESI

Salam.. kali ni aku nak tunjukan perempuan yang di perbuat dari besi!! haha la.. tak paham ke? senang kata robot perempuan la sebab selama ni kita hanya tengok robot lelaki je? kali ni aku nak tunjuk perempuan plak...











P/S=macam cerita I-Robot plak? hehe memang pelik kan? walaupun dorang ni nampak macam bogel sekalipun aku tengok pun takde nafsu? hahahaha apa-apapun perempuan manusia tulen lebih sempurna.. hehe

35 ulasan:

zulkoa berkata...

sexy dan keras~..

hehe..ganass

ATikah Mustapa berkata...

wa...sejak bila ada pempuan besi ni....sexi

Unknown berkata...

gambo je ke....ingat robot mainan tadik...hehe...lau ade robot camtuh best gak...

topik panas:
Wanita Bogel Berdayung ???

FiZZyRo$e berkata...

cun gak.. haha

Wanie Affandi berkata...

gmbr ke2 tu ala2 cm lisa surihani la...hahahah..robot agk2 ada aurat tak..?heem.....

Awanama berkata...

errr!
napa aku bernafsu jewk ek??
hahaha

::FAIZ:: berkata...

pelik

- zuriey - berkata...

seksi juga perempuan besi ni

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

ada jugak robot perempuan....

Cik SHiNJU berkata...

Wahhh...ni kalau dia terajang mau
koma kita dibuatnye..huhu

Rina Rossoneri berkata...

tiba2 teringat cite jepun cyborg girl kot tajuknya...mmg cun robot perempuan tuh,ayase haruka

NurSya berkata...

ok..info baru..haha..;p

Ann berkata...

huhu robot yg sexy..

Miss AZ berkata...

robot pun seksi daa...

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

adeh perempuan besi lak....dulu pompuan tiruan...now pompuan besi..byk nye saingan pompuan tulen skrg ni. suma cecantik lak tu. haihsssh

terokai seni berkata...

kompom takut bini nanti

BENA berkata...

dalam besi2 pon. seksi gak ekkk . hahaha :)

Awanama berkata...

robot besi popular kt jepun..sy ada bace dlm akhbar pasal sorang pereka robot ni reka robot dia ikut dalam watak anime untk jd peneman hidup dia..huhu..robot tu memang cun gler la..

Farhan Zulhusmi berkata...

ok...robot perempuan....seski jugak erk...hahaha.........

zaty luvlianncez berkata...

btol3..yg asli bwu benar2 kn :)

Unknown berkata...

salam....nice blog

Unknown berkata...

pasni nak wat laki besi lak laa..
ehheheh..

ayie berkata...

haha..robot perempuan xde auratkan..hehe

KUREKURE COMEL berkata...

seksi bebenor...hehehe...

استاذة ليلا berkata...

xcumil lah..huhu~

dya adriza berkata...

tengok takde nafsu? hahaha nick sangat kelakar la.

nick sayang saya x? minta tolong vote leh? http://kisahklasikita.blogspot.com/2011/02/99-hari-kisah-klasik-dear-dinda-dya.html

just tulis VOTE je. tq nick ;) hehe..

Raji and Yeen berkata...

jgn digunakan utk tujuan xelok dh la =.="

Amirchip berkata...

mcm best je klau ada benda ni.. heee

sugar2 kapas strawberry berkata...

errrrrrrrrrrr

azhari berkata...

TAK STIM LA..HUHU...

mizzura berkata...

opocot..tutup mata...ni besi..kendian getah plak..dasssyattt!!! (sebut gaya peserta Raja lawak)

Anati Soki berkata...

anat pun besi gak!!!
GIGI BESI.. wakakakakka

zulkbo berkata...

salam Nick..
nampak seksi..tapi betullah
dah nama robot..tengok pun tak lalu
he he..

si para para berkata...

seksi tu nick.hehe tapi robot tak ada nafsu jugak kan..

asliner berkata...

uit..
sexynye..
erm..
robot perempuan pun ade muscle ek..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster