Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 4 Februari 2011

GAMBAR PELIK LAYAN JER

Salam.. cadang aku nak ceritakan lagi pasal bengkak di rahang aku ni? tapi nanti aku risau ramai plak yang bosan asyik dengar cerita pasal bengkak aku jer? jadi aku letak kembali gambar pelik-pelik kat sini... apa-apapun korang layan la,.. hehe



1.Kalau ikan duyung yang sebelah kiri tu yang sebelah kanan tu apa plak yer? hehe


2.seram plak aku tengaok manusia dalam gambar keluar dari gambar!!



3.ni dia tengah main boling ke moto dia kemalangan? sempoi style dia.. haha


4.ni plak jika haiwan berubah tiba-tiba anjing takut kucing plak? haha



5.ni kejam sebenarnya ni tanda untuk orang cacat sapa plak yang ubah jadi macam ni? ish..ish..


6.pelik la tanduk moose ni panjang sangat daa..


7.huh! kucing ni punya rambut ala-ala korea plak? haha kalau la semua kucing macam ni mesti pelik giler punya..


P/S=ok! setakat ini je gambar pelik kali ni nanti insyaallah aku letak lagi gambar pelik seterusnya,...

20 ulasan:

mr.syazwan berkata...

sbb ku suka makan ikan

ku suka ikan duyung itu

haha

=_=

Lelaki Ini berkata...

errr...
menakutkan!

cik sakdi berkata...

X men tu COOL. heheh

cemomoi berkata...

line tak eelok la pulok

Amirrah Zawani berkata...

kucing last tu comel lah.. haha!!
kalo jumpa nak bela lah :)

KUREKURE COMEL berkata...

kucing tu buat rebonding ke....kehkehkeh...

mmg pelik pun....

mR.sYaH berkata...

hahaha.. semua aneh2 tapi menarik.. kucing tu mmg comellah ada rambut camtu..

tot tot kecik berkata...

salam..


oo gmbr first seksi..

tp gmbr last cumel..ok pe de kucing rmbut cmtu..hehe :p

Anati Soki berkata...

ahahah. yang anjib takut kucing tuh seyes lawak.. wakakaka

Cik_Shiqah berkata...

hahaha duyung tuh cm lain je, keh3 ;D

kalau saya dpt kucing nih, dah lama buat tocang dua. msti lgi comey! wawawa~

Afzainizam berkata...

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Saya menyeru kepada semua sahabat untuk sama-sama kita berdoa bagi keselamatan dan kesejahteraan para pelajar dan rakyat Malaysia di Mesir.Semoga Allah swt melindungi mereka semua dari segala malapetaka dan bahaya
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

suri solehah berkata...

salam nick..tak hilang lagi bengkak tu..ni tak ikut nasihat org tua suh letak ubat kot ni... :-)

mie berkata...

rambut stylo tu..
eheheheee

Farhan Zulhusmi berkata...

hahaha....
yang anjing taku kucing tu yg menarik...kan bags cm tu...xdelah kucing aku takut...xnak tido luar rumah...hehehe

Yellow LEOpard berkata...

no. 1 itu pelik.
no.2 itu cool..ahaha..
no.3 itu smart.
no.4 itu comel..
no.5 itu giler.
no.6 itu..err...
no.7 itu stylo..

hahahaa

Raji berkata berkata...

sebelah kanan duyung tu dorg panggil merman ;P

si para para berkata...

ikan duyung tu....sangat tak senonoh.hehe

asliner berkata...

sangat kelakar tgk gamabr yang ke-4..
hehe

mesticun berkata...

si kucing tu nampak jambu la pula.rekaan fesyen dari mana tu.

# # mark zuckerberg berjumpa kembar jesse eisenberg !# #

Miss A berkata...

yang pic kucing tu paling comel.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster