Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 17 Februari 2011

NICK IRFAN SEMASA MUDA DAN TAK BERAPA KACAK?

Salam... tiba-tiba rindu plak zaman sekolah especially sekolah menengah perghh! boleh tahan jugak la antara form aku suka adalah ikut senarai di bawah..

-pertama sekali aku paling suka zaman masa aku form 2 sebab masa ni hanya form 2 saja sekolah petang menang seronok sakan la sebab form 2 dapat conquer sekolah... haha

-kedua masa form 3 sebab dapat pengalaman 1 kelas kena histeria kecuali aku cerita ni aku ada cerita dalam entry aku yang lepas memang pengalaman mistik agak misteri..
-
-ketiga aku suka zaman form 5 sebab masa ni dapat banyak peminat wanita! bukan nak berlagak tapi serius ayangkanlah ada 3 kelas berbeza tapi seluruh perempuan dalam 3 kelas tu suka kat aku! sebabnya bila aku lalu je kelas dorang mula la minta no? siap tahan aku nak ajak kapel? ada yang menjerit-jerit tak kira cina,melayu dan india tak tahu kenapa? hahaha

-keempat form4 sebab masa ni semua pelajar form 4 semua kenal aku tak kira laki atau perempuan kira aku famous jugak masa tu sebab bila cikgu panggil nama aku nak bagi borang buku teks semua tepuk tangan??? semenjak tu tetiba aku rasa jadi artis! memang pelik..

-paling tak best masa form1 sebab masa ni aku takde langsung kawan selalu sorang je? di buli tu? ada kot? entahlah seriusly aku langsung tak ingat masa form1 senang cakap masa form1 dalam 50 kali aku ponteng kelas! kesian mak aku selalu datang sekolah sebab masa tu aku tak suka masuk sekolah menengah tapi itu semua tinggal kenangan...


====oleh kerana permintaan yang terlalu ramai berjuta orang kat facebook minta gambar aku (ceh! bujet popular la plak? sila muntah ijo) eh! gurau je takde pun orang minta gambar aku tapi saja je aku nak letak sebab tadi terjumpa gambar kelas kat bawah ni masa aku buka facebook kawan aku tadi====


DI MANAKAH NICK IRFAN??
(hint sikit aku adalah mamat yang tak nsem sekali)
AGAK KORANG AKU DALAM BULATAN MANA?? hehe

1.kuning
2.hitam
3.oren
4.hijau
5,kelabu
6,putih
7.pink
8.merah
9.ungu
10.koko
11.atau xde bulatan


-korang teka la dulu ye? lepas ni aku nak berhenti 2/3 hari dari blogging ada benda nak buat kejab.. hehe-


ni gambar kelas aku dulu kenangan betol

P/S=semalam adalah kenangan... esok adalah impian... hari ini adalah kenyataan... hari akan datang belum di tentukan.. hari dulu itu jadikan pengajaran... hari ini dan sekarang ini masa berjalan.. masa tengah taip entry ini eh! perut lapar? malas nak taip lagi sakit tangan... bye jumpa lagi minggu hadapan eh! bukan! tunggu je la entry seterusnya di paparkan.. hahaha

40 ulasan:

www.dunialandax.com berkata...

yang bulatan itam?

Wanie Affandi berkata...

wowowow..nick irfan buli!!!jgn berhenti blogging...T___T

nick irfan sure yg bkn dlm bulatan...kn3...??

::FAIZ:: berkata...

ntah mana 1 kau... pink kot

cik jannah berkata...

haha. . nick letakla gambar yang clear sket..

. berkata...

hahah sekarang?

- zuriey - berkata...

ceh yang mana satu ni..rasa yang kulit cerah

sArA berkata...

nk teka yg xde bulatan la hehe

FaiZaH Fyn berkata...

yg xde dalam bulatan tu kot hehe :p

zulkbo berkata...

salam..
biarpun anda yang dicircle pink dan bercekak itu saya tetap hormat anda
nick..

Ann berkata...

kecik hati lak mamat tu kalo slh pilih...ye lah plg xhensem kn hehe.

jd xtau senang citer

Kaseh berkata...

no 6..kaler putih kot...

Ayuni berkata...

hikhik, maner 1 ek...

NARDtheNERD berkata...

yang warna kuning kan dik kannnn??
ehehehhe.

:P

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

nak jawab ....errr...bukan semua yang di atas? ehehehe aci tak?

Cheqna berkata...

amboiii...famous ye adik ni?..baguslah :-)

Memang best bila ingat2 kan kisah masa sekolah, especially bila buat reunion, ada je cerita yg best2 keluar..hehe..

:-)

Raji and Yeen berkata...

cis rupa sebenar kau pun xpernah nk letak =.="
mne nk tahu owh
tapi ak rasa warna kuning kot
xsangka kau ni ramai peminat eh
hohoho

dya adriza berkata...

yg petak kuning ;) betul x?

Hanis Azla berkata...

yang bulat kuning to kot.. sbb kuning tu yg no. 1 dalam senarai.. eh..eh.. relevan ke jawapan akak ni yer..

- zuriey - berkata...

cepatlah reveal!

Judiene berkata...

Aku rase yg dalam bulatan putih belah kiri tu kot.
Hahaha.

XD

Shima Hishamuddin berkata...

bulatan merah ? hahaha
lawak gile, smua perempuan minat.
mmg dhsyat, kalah artis hahaha

kimchisu berkata...

mengukiut penelitian mungkin anda xde dlm ni or mungkin yg x dicircle..hahhaah

mie berkata...

gue rasa gambar yang xdibulatkan tu..
heheheee

Tanpa Nama berkata...

mungkinkah yg xde bulatan?

p/s: kalau betul ada hadiah x?

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

emmmmmm yang tak di bulat tu kot...

KUREKURE COMEL berkata...

kuning kot...hehehe...bab ponteng tu mmg sempoi abis la...

rmai peminat?oppsss..

ayie berkata...

perghh org yg slalu komen blog aku femes orgnyee..hehe

zaty luvlianncez berkata...

yg kuning tue encem..hehe

BENA berkata...

bena rase awak punye kaler kuning kottttt . heeee :) ye ke ek ?

Miss AZ berkata...

i teka yg bulat merah kot :)

Nor Moscow berkata...

biar kak Nor pulak teka..biasanya org yg ada nama Nik..Nik ni kulitnya putih..so..kuning kot!

Anati Soki berkata...

anat teka nick yang kuning tuh!!! btol tak? btol tak?

Admin Homestay berkata...

rasa kuning jugak....

zaty luvlianncez berkata...

nick...i tag u tuk join contest...sila lah :)

najihah berkata...

bulatan kuning.

hai nick. lama tak dtg sini. sory baru habis examm :)

MR. SYAH berkata...

aku rasa yang warna kuning... mcm korea sketkan.. hehe.. betul x??

Afzainizam berkata...

//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uihhhhh nostagia tuuuuu ni gambar sekolahhhh ko masihhh sipan lagiiiii... aku punya gambar dah hilang lahhhh...


yuppppp aku teka yang kuning kalau perati bebetoiiii macam hijau...

Cik_Shiqah berkata...

otai gler. haha
entah yg tkde bulat tu kot.
hehehe.

Rina Rossoneri berkata...

ececece suka la tu ramai peminat heee

asliner berkata...

kalau tak tgk entri yang latest tue..
saya rase saya akan jawab yang kuning tue..
sebab muka kat situ nmpk sangat gaya nick...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster