Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 19 Februari 2011

NICK IRFAN BIGGEST SECRET FINALLY REVEALED

Salam... lama aku tak blogging ada tak rindu kat aku sampai demam-demam? haha (bujet konon-konon popular la sangat) ha! dalam entry lepas aku ada tunjukan gambar aku masa kat sekolah menengah kan? kalau tak tahu sila rujuk entry lepas.. aku ada buat contest hadiahnya!! insyaallah aku akan review blog yang teka betol mula-mula aku ingatkan sorang dua je? rupanya ramai jugak yang meneka dengan betol!! hehe mesti korang tertanya-tanya mana 1 la gambar aku kan??? ha! sebenarnya gambar aku ada dalam ni....


=NICK IRFAN ADALAH...............!!!!!!=


Jeng Jeng Jeng


II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
II
==============
============
==========
========
======
====
===
==
=

ZURIEY
NARDNERD
RAJI
DYA ADRIZA
HANIS ASLA
ZATY
BENA
NOR MOSCOW
ANATI
ADMIN HOMESTAY
TUKANG KATA
SYAH
AFZAINIZAM
MAT DAN MINA

=hanya yang tersenarai di atas saja yang dapat meneka dengan betol bulatan mana yang dorang teka agaknya??=

MEREKA MENEKA DENGAN BETOL IAITU YA! BETOL KUNING!!! (nsem tak? wakakaka sila muntah sekarang!) hmm.. teringat masa sekolah dulu ada orang kata aku kena penyakit ALBINO!!! cis! ada jugak perli kata aku mandi pakai klorok? uwaa!! tapi nak buat macam mana dah tuhan bagi putih masa tu... hehe


=kepada yang teka tak betol aku bagi jugak jawapan=
hitam (fazlee)
takde bulatan (saddam ni bestfriend aku dulu)
pink(azuan)
putih(fazwan)
merah(fandy dia pun bestriend aku jgk)




P/S=Tapi korang jangan terpedaya plak!!! sebab ini gambar masa tahun 2007 sekarang!!! aku tak sekacak masa zaman keglamoran dulu dah tamat sekarang ada kata aku macam muka penyamun nanti aku cerita dalam entry akan datang.. sob..sob..

40 ulasan:

lilypelangi berkata...

hak3.. cumilnyer dia tyme zman sek dlu (:

KUREKURE COMEL berkata...

alooo...mina teka kuning jgk...hehehe

Miss AZ berkata...

haha!! salah teka da..
tunjuk la skrg punya pulak..
kasi jelas sikit :)

Rina Rossoneri berkata...

hanya nampak keputihan sahaja.mukanya xnampak jelas hahaha

MR. SYAH berkata...

wah betul tekaan aku...

FaiZaH Fyn berkata...

adehh salah teka laa..btw putihnya hehe

Anati Soki berkata...

yes yes yes!! anat teka btul!!! suka suka suka!!!!

asliner berkata...

la..
ade sesi teka-meneka ke?
nmpak sangat dah lama tak singgah kat blog nie..-___-

Unknown berkata...

ololo...putihh gebusss.ehheehe..mst hensem skrg kann..heeee

ayie berkata...

pergh..putih mayat pandai ambik gamba la..hehe

cik sakdi berkata...

nick. nape xpakai kopiah.lagi comel maaaa. haha

Judiene berkata...

Rupenye!!
Hahaha.

XD

sArA berkata...

oh salah rupenye yg sy teka hahaha
nt buat la lg boleh maen teka2 lg hahaha
buat perbezaan dulu kini pon boley haha

qyqa berkata...

alaaaaa nick x nampak la muka..
pic nyer kecik sgt...
huhuhu
saper kate nick penyamun tuh????
ish sih

Shima Hishamuddin berkata...

haha memang tak bole bla haha

kimchisu berkata...

owh patut la menjadi pujaan dulu..uhukkk
ala, mane aci..x ckp pun nk wat contest..kalo tahu konfum jwb btol..lol

>> retype..tenet cam taik..gigih ni nak komen..ahakkk ^^

Tanpa Nama berkata...

ala..
mstikau hensem kan??

Tanpa Nama berkata...

ala... tekaan fda salah. keciwa lagi!!!

brat2104 berkata...

xkan beza sgt kot rupa.. mesti hensem lg.. cuma mungkin dah penuh jerawat.. heheh

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

putih nya...

Munirah Ismail berkata...

muka cm xberubah je :)

Tanpa Nama berkata...

waaaaaaaaa!..sadisnyer xsempat nak meneka,huhu2...

mie berkata...

gue teka saddam rupanya..
eheheee

zaty luvlianncez berkata...

hahaha! nick u must be proud of me..
pandai kn zati teka..
nmpk ncem smcm ja dlm pic tue

pic skang nie nick x nak tunjuk real face.huhuhu

btw check diz
serahkan segalanya kepada-Nya

Fello Ariza berkata...

huish..kisah silam nih nick :P

Cik SHiNJU berkata...

alala...akak baru on9 arini..
terlepas sessi teka meneka nih.. :P

mr.syazwan berkata...

tu pun kabur..

awat la private sgt ang ni

eksklusif sungguh ye

haha

si para para berkata...

ko menang kacak nick..hehe

Ann berkata...

putih melepak betul nik....sgt putih mcm opera cina

Raji and Yeen berkata...

woahhhh tak sangka betul..
Nick nak hadiah!
hahahah

Hanis Azla berkata...

terer juga akak teka.. ha..ha.. kacak ke tak kacak ke tak penting.. yg penting hati mahu baik.. betul tak..

tot tot kecik berkata...

salam..

waah tu ke gmbr nick..?npe pelik je gaya nick tu..?hehe..


tot xnmpk ngan jelas sbnrnye..maybe mata tot agk kerabunan..huhu..

- zuriey - berkata...

putihnya dia..cam anak mat saleh

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

hah tak kena ka....hahahahahah

Cheqna berkata...

laaa...ada hadiah ke..rugi2 akak tak teka..hehe..

alahai takkan dari 2007 keluar sekolah muka dah berubah dari hensem pada penyamun kot..

kecuali dik Nick berlakun drama/filem/teater lah.. :-)))

Nor Moscow berkata...

Irfan..kak nor rasa sekarang perut dah boroi..atau kepala dah botak separuh..betul tak? dah kata tak cam dulu dah..

NARDtheNERD berkata...

nak tengok gambarr sekarang!!!!!!!!!!

hehehe.
:))

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bila terkenang zaman sekolahhh tengok potret gambar tuuuuu.... mmg terkesan di hati sanubari sahdu kadang tu lawakkk ingat zaman silammmm seronokkk sangat macam nak masuk sekolah lagi lahhhh

muka kita time kecik memang berubah lain dari zaman sekolah tau

dya adriza berkata...

oh no!! betul la apa yg saya teka ni ek? haha da agk da. sbb awk putih.. nak hadiah =P

Unknown berkata...

KO NK JD ADIK IPAR AKU X? ADIK PMPUAN AKU SINGLE NI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster