Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 23 Februari 2011

KORANG PERASAN TAK MUKA DORANG NI?

Salam semua maaf aku lama tak update? tertinggal banyak entry korang aku tak baca... ha! mesti ada yang tertanya-tanya kemana aku menghilang selama ni? hehe nak bagitahu pun segan? sebenarnya aku lama tak update "Password" aku lupa la? hehehehehhehe sebab aku cadang nak berhenti berblogging hanya 2 hari je lepas tu masuk hari ketiga tetiba otak blank passoword lupa!!!!! aduh... selamat aku ingat balik password aku pagi ni kalau tak rugi la blog ni tak bertuan nanti... ok! kali ni aku nak sambung gambar pelik seterusnya.... sila lihat di bawah...













P/S=korang perasan tak apa yang peliknya kat semua wajah selebriti ni? hehehe

18 ulasan:

dill berkata...

semua muka terbalik. haha!



Miss Dill^^

dya adriza berkata...

ee..ngeri.. muka terbalik. huhu

::FAIZ:: berkata...

haha klakar pun ade

cik aja berkata...

rambutnya kat bawah,janggutnya kat atas! ahaha. suda tukar :D

- zuriey - berkata...

apalah pelik sgt gambar ni

Cik SHiNJU berkata...

Pening pala tgk muke terbalik tuh..huhu..catat segala password dlm diari siap2 la..kang lupe lagi...

Shima Hishamuddin berkata...

haha terbalik laaaa

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

hmmmm awat terbalik.... fotoshop rrr...

. berkata...

janggut? hahaha

Pilot Kapal Terbang Kertas! berkata...

ok.. nampak lha jugak. dan rase fening fening lalat. :))

Anati Soki berkata...

muka diorang erbalik!!! wakakak.. gelak gulign2..

Cheqna berkata...

dik, perasan akan dapat mimpi ngeri adalah..hehe.. :-)

KUREKURE COMEL berkata...

a/ah la...awat gerun bebenor...


cuba rotate...sure lg seram...

Rina Rossoneri berkata...

hey blogging dah bape lama,how come leh lupa password???haiyooooo bahaya ni..hahah..

oh leonardo dicaprio tetap di hati walau muka dia terbalik macam mana pun haha

alexayussida berkata...

muka dah bosan ek duk betol2?

cik ubi berkata...

diorang terbalik ??

asliner berkata...

korang perasan tak sebenarnye muka dyeorang terbalik? =)

Miss AZ berkata...

haha!!
lawak pulak tgk muka terbalik.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster