Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 8 Februari 2011

JOM MAIN X-RAY!!

Salam... kali ni aku nak ajak korang main x-ray nak tak? tapi kalau yang lemah semangat jangan tengok sebab ni nak x-ray sampai ke tulang ni agak mengerikan ok! hahaha layan je gambar bawah ni










video

P/S=-amacam seram tak? gerun tak? hehe kadang-kadang best jugak x-ray ni? hahaha tapi kalau ada henset x-ray macam video ni memang sumpah takut!! sebab korang tengok la sendiri tapi kalau wujud aku nak jugak 1 hahahaha (kalau korang sudi sila sila la baca kesambungan kisah pengembaraan nick irfan siri 11 episod 102 )

24 ulasan:

noraim berkata...

haha. ngeri lah tgk.

Amirrah Zawani berkata...

gambar 1st n 2nd agak ngeri lah..
yg lain2 tu biasa je.. hehe :)

Penyair Senja berkata...

MEMANG UNIK....;)

cik ubi berkata...

ni kira aurat jugak ke??..tulang temulang..huhu

Ann berkata...

mcm tu rupenya xray ular eh

dya adriza berkata...

oh! sukalah! suka! suka! suka! nak 1 gak! hehe

mR.sYaH berkata...

xdelah ngeri tapi unik.. eheh..

princess laila berkata...

wow.wow.wow...
sram! haha~

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

sugoiiii..amazing

YanTzYanTtiE berkata...

hahah...takyah susah2 nak med cek up

Cheqna berkata...

Dik,

ada yg susah tdo malam nanti..hehehe

:-)

si para para berkata...

betul ke ada hp yang macam tu...macam betul betul je

Raji berkata berkata...

eh tulang ular mmg cmtuh eh?
hahaha

mr.syazwan berkata...

ang asyik2 suka ltk gambar tengkorak je

tengkorak kepala kamu la

hahaha

peace gurau2 je

ang da biasakan gurau2 senda ngan ku kan

=_=

MISS LANZA berkata...

cool lah. suka..!

- zuriey - berkata...

aiyo..caner lah rupaku kalau di xray

Hanis Azla berkata...

mmg ngeri.. teringat hantu tengkorak..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

hehehehehehhe

tot tot kecik berkata...

salam..



waah menarik2..pe kta nick wt tuk gmbr nick pulak.. :p

xdpt tgk video tu.. :(

Cik SHiNJU berkata...

Irfan...kalau ade,akak pun nak 2..heheh..boleh x-ray mcm2...

rossoneri berkata...

lol yang ular tu the best

zaty luvlianncezzz berkata...

hehehe...x ray pn ley d jadikan mainan ea nick :)

Wanie Affandi berkata...

anda ditag!!

http://permulaancinta.blogspot.com/2011/02/contest-blog-cun-dan-kemas.html

asliner berkata...

huh..
bahaye nie main x-ray2..
takut tersalah x-ray..huk2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster