Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 15 Februari 2011

NICK IRFAN DAPAT PANGKAT DATUK!! INI SERIUS!!

Salam... ha! baca tajuk entry di atas terkejut tak? huh! ini bukan cubaan ni betol-betol! aku dapat pangkat DATUK!!!! nak tahu macam mana? meh sini aku cerita...


tekejut beruk!


Kisahnya saudara aku sebelah ayah aku datang melawat dia adalah sepupu aku umur 40an tapi dia dah kawin ada anak tua 4tahun dengan aku jadi anak dia kena panggil aku Pak Cik Nick!!! sedih.. umur aku baru 21 masa tu dah dapat panggilan pakcik dari orang yang umur 25 tapi anak dia yang umur 25 pun dah kawin kiranya anak sedara aku dah kawin...

Jadi sepupu aku ada cucu umur 3 tahun? nampak macam biasa je kan? tapi yang aku agak tergamam sebab cucu dia panggil aku Datok Nick!!! Arghhh!! eh! korang ingat aku sedih ke? takdelah sebabnya yela bukan senang nak dapat pangkat datuk kan? kiranya aku la orang termuda dapat datok? jangan jeles yer! wahai blogger sekalian hahaha.. (gelak bangga) mesti ada orang kata aku tipu ni?



===Nak tahu macam mana boleh jadi macam tu? meh aku cerita salasilah keluarga aku==



(Family Nick Irfan)

Ayah aku+mak aku

dapat la aku dan kakak aku



(Kakak Ayah aku dia kawin muda)

kakak ayah aku+suami dia

dapat anak 4 orang anak dorang ni sepupu aku tapi sepupu aku semua aku dah kawin

semua ada anak lepas tu salah sorang dari anak sedara aku pun dah kawin jugak!

dapat sorang anak 3 tahun

(paham tak? ha! terjadinya macam ni sebab ayah aku punya kakak kawin muda la umur 14 dah kawin biasalah orang dulu kawin awal dan ayah aku plak lain dia kawin lambat umur 30 baru kawin)


P/S=jadi kesimpulan entry ni ialah aku adalah Datuk Nick Irfan! jadi korang kena panggil aku Datuk Nick tau! ha tengok! senang-senang aku dapat pangkat datuk dalam usia yang muda??? korang mampu ke? maaf jangan jeles semua pembaca (miahahaha gelak jahat)

38 ulasan:

ferra ferro berkata...

hahaha , banyak dah macam tu .. hik3 muda2 jadi atok . ngeh3

mr.syazwan berkata...

ko punya datuk akan kekal selama-lamanya

tanpa royalti

haha

sAsyA berkata...

ok datuk nick
eh grandpa la sdp sket hahahaha

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

nak panggil ko atuk leh? :P

Anati Soki berkata...

kesimpulannya... nick dah tua!!! wakakaak.... kawen cpt oooi!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

hahaha..DATUK NICK!!!

qyqa berkata...

Datuk tu memg sedap..
try panggil atuk.. mau x???
hehehehehehe..
eh nak juga tau guna pic beruk tuh..
pakcik google memg pmurah..hehe

Judiene berkata...

Hahaha.
Aku takde la pangkat Datuk, tapi setakat pakcik tu adelah.
Sekali sekala orang panggil kita datuk pon best jugak kan.
Ngheeee~~

:)

SiTi HaJaR berkata...

datuk nick.... cucu nak makan aiskrim =) datuk kena belikan...

rossoneri berkata...

hahahahha assalammualaikum Datuk Nick, salam maulidur Rasul.. ;)

khairul hisyam berkata...

yo datuk, moga sihat sentiasa. haha

LdhoMhajaN berkata...

hahaha youre so young and youre a grandfather now .
wow !

Ann berkata...

ooo datuk saudara lah ni..hehe

NAZRUL AZAT berkata...

datuk, nak kene babap tak? heheee

misS FEeza macho ! berkata...

maaf datuk poyo .

saye ta fhm lah tgk salasilah family datuk poyo tuhh ..

xazryx berkata...

haha .pangkat datuk yg x perlu jemputan amik anugerah pon .

rizwan's sweetheart berkata...

owhh... sudah bergelar datuk rupanya kamu

zaty luvlianncezzz berkata...

kwn i dh jd moyang u..hehe :)

Cik Yana berkata...

biase la tu kan. cik Yana pun dah jadi makcik sebab ramai sepupu dah kawin. Tapi tak bagi dorang panggil makcik. Suruh dorang panggil aunty. Hahaha~

Miss Dill berkata...

Atok Nick!


Miss Dill^^

KUREKURE COMEL berkata...

ok datuk nick..beyeh je....hehehe

YanTzYanTtiE berkata...

dear....akak sekarang ada cucu sorang ..hah, bayangkan :p

Adlan Solis berkata...

oh.datok nick..hehe..salam maulidur rasul^^'

Raji berkata berkata...

ahh aku nak orang pnggil aku Dato Raji xD

Amirrah Zawani berkata...

atok irfan la.. hehe!! :)

Mohd Effendi berkata...

hye atok nick. heheh.:p

Afzainizam berkata...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
selamat hari kekasih wahai kekasih Allah, Nabi Muhammad S.A.W...
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uhhhh sedap nama ko ye skrg YB DATUK NICK Irfan.... oohhhhh nampaknyerrrr gelaran ni disandang oleh ko.... tahniahhhh lerrr

- zuriey - berkata...

14tahun dah kawen? mudanya..patutlah dah bercucu nick ni

Syazwan VL berkata...

sembang bikin org bimbang je la bro...ingt betul jd datuk yg ade elaun tuh..bole aku makan 10%...eheheh...ape pun selamat jadi datuk muda....

p/s : ade can kawen artis nieh....

Cik SHiNJU berkata...

Salam...akak paham..
akak pun dah ade cucu kalau nak ikutkan...huhuhu...

cikfaraa berkata...

HAHA . berukk comell . :D

mie berkata...

wow!!
bukan datuk tapi atok....
eheheee

mR.sYaH berkata...

wah best lah kau.. dapat datok awal.. aku nk jadi pakcik pun susah lg.. heeh..

Daria berkata...

hahahaha.....okey la tu.....biasa la dlu masa kekecik pun, saye heran mcm mane ada sedara yg leh panggey my dad datuk....sedangkan ketika tu mude belia kot bapak aku....

Hanis Azla berkata...

Datuk Nick lah sekarang ni yer.. muda2 dah ada "title" sape taknak kan.. he..he.. lepas ni cepat lakulah nick ni yer..

AiTotYati berkata...

Ai pun dah jadi nenek. ramai cucu Ai tau

:P

asliner berkata...

hai grandpa nick! =)

dya adriza berkata...

kira sedara dkt la ni ek. dasat gak.. muda2 da jd tua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster