Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 3 Februari 2011

BENGKAK SURUT

Salam... hai semua! aku cadang nak berhenti seketika blogging sebab dalam entry lepas aku bagi tahu kena bengkak kelenjar ai liur tapi ada jugak panggil beguk susah nak blogging masa tu sebab tak selesa ha! bila baca komen semua orang majoriti 99% kata letak Nila+Cuka! aku dalam keadaan was-was try letak apa-apapun aku tawakal je masa tu? hasilnya hari pertama letak semalam pagi ni alhamdulilah walaupun bukan sembuh 100% tapi surut la jugak walau masih bengkak sikit-sikit tapi sekurang-kurangnya aku boleh nganga mulut luas untuk nak mentedarah makanan kalau tak sebelum ni asyik teguk air masak jer...


Jutaan terima kasih yang tak terhingga buat 25 orang blogger yang komen aku dalam entry lepas sebab suruh aku letak Nila+Cuka! alhamdulilah hanya Tuhan saja yang boleh membalasnya... u all my friend! (kalau aku jutawan setiap sorang aku bagi sebijik kereta)


P/S=insyallah kalau betol-betol ok bengkak di rahang aku ni nanti aku update semula blog aku ni dengan gambar-gambar yang pelik dan menarik untuk tatapan semua...

22 ulasan:

MR. SYAH berkata...

baguslah nick.. mmg tu petua masa kecik2 lagi..

nick aku tag kau yerk..

tot tot kecik berkata...

salam..

jga diri irfan...mmg btol klu beguk, slalu org letak nila..

semoga cepat sembuh.. :)

Cik_Shiqah berkata...

alhamdulillah.
bgus la gtu yer =) wee~

Ann berkata...

smga cepat pulih...

Cheqna berkata...

Salam dik Nick,

harap dah sembuh sepenuhnya..and Alhamdulillah ye menjadi petua yg diberi.

mmm..alahai miss lah akak nak dapat kereta kalau dik kaya sebab tak sempat bagi tips tu...hehehe..

:-)

zaty luvlianncez berkata...

owww... bengkak cantekkk kn owg perlis panggil..bgus laa dh sehat nick:)

Anati Soki berkata...

usih.. anat penah kena sekali.. dia jadik cm bengkak kan? iush.. tobat sakit... heheheheh
cek doktor la.. heheheh
moga cepat sembuh!!!!

Judiene berkata...

Ala, kalo takde pic pelik pon, update pasal kisah hidup Nick Irfan pon best jugak.
Hahaha.

Mohamadazhan.com berkata...

pic bengkak tak dak ka.hee

cikAna berkata...

smoga cepat sembuh... Amin...

dya adriza berkata...

alhamdulillah.. get well soon dear =)

kimchisu berkata...

ya allah, bagilah cik nick ni kaya raya..amin

soo leh dpt kete sebijik nnt..hoohho

alhmdulillah da surut kan ^^

Tanpa Nama berkata...

mesti sakit kan . kurang makan ikan ea ? iodine dalam badan kurang .

Miss AZ berkata...

terlepas entry tu..
harap2 cepat sembuh yea :)

Unknown berkata...

Semoga cepat sembuh yer dik!

Tuya berkata...

oh kena beguk ye? kesian dia..mmg kena letak nila&cuka.. get well soon. * tak pernah kena beguk tak tau rasa sakit camne

Afzainizam berkata...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll......lllllll ......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com

EEEMMMMM dulu masa aku kecik-kecik selalu kena .... my mum selalu letakkkan asam jawa kat leher lagi... Insya Allah dalam seminggu bengkak dah pulih..... sabar lah yerrr dugaan tu

asliner berkata...

ala..
nape gambar2 yang pelik dan menarik?
letaklah gambar2 nick yang tengah beguk ke..?
sbb tak pernah tgk orang kene beguk..hehe

Rina Rossoneri berkata...

haiyooo semata2 xnak gi klinik, kamu nih

cik sakdi berkata...

sorry nick kite xmembantu. mampu doa jek. eheheheh petua pon xtau. smoge sihat cepat eeeee

si para para berkata...

nick..jaga kesihatan..
semoga cepat baik..
lepas ni kena update blog. :)

asliner berkata...

alhamdulillah..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster