Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 8 Februari 2011

HISTERIA 1 KELAS "siri 3"

Salam... Ada orang tanya kat aku cerita betol ke? yup! cerita betol terjadi masa tahun 2005 masa tu aku form3 ha! sapa yang ikut cerita seram pasal histeria aku alami ni mesti perasan dalam kelas aku ada 30 orang pelajar yang kena 26 orang cuma aku dan lagi 3 orang kawan aku tak kena kan? mesti korang kata "nick bangga la sebab dia tak kena kacau?" ha! jangan ingat aku tak kena kacau? aku pun kena!!! nak tahu macam mana ikuti kisah selanjutnya..



Hari Ketiga (sabtu)

Mesti korang kata "eh! hari sabtu bukan cuti ke? nick pergi sekolah buat apa?" ha! korang silap la sebab masa ni memang cuti tapi aku nak ceritakan hari sabtu aku plak kena!!! ok! stand by tapi aku sembung sikit cerita semalam...

Semalam hari jumaat kelas kitorang balik awal sebab yang tinggal kat kelas semua lelaki bayangkan dalam kelas ada 4 orang je lelaki!! haha sebab semua kena histeria sampaikan Ustaz Husni puji kitorang dia kata "kuat semangat hangpa 4 orang ni sebab tak kena kacau" tapi semua masa tu muka cuak je,bila dah tinggal 4 orang dalam kelas kami di beri balik awal pukul 11 lepas rehat terus kami boleh balik

Masa kami berempat dalam perjalanan pulang kami sembang macam biasa sebab taknak ingat sangat pasal kejadian tadi masing-masing takut,lepas kitorang keluar dari pagar pintu sekolah aku terpaksa berjalan sorang-sorang pergi ke bawah pokok kat simpang sekolah tunggu bapak yela aku anak cikgu bapak aku ajar sekolah rendah? jadi kena tunggu la sikit bapak aku datang masa aku berjalan sorang-sorang tu serius beb seram sejuk je! naik bulu roma aku masa tu..

Lepas bapak aku sampai aku pun balik ke rumah salin baju terus buat kerja khusus kemahiran hidup masa tu mak aku muka macam susah hati jer tapi masa tu aku tak perasan lagi sampai malam aku buat kerja khusus sampai aku tertido kat luar masa tu disini kisah aku bermula..

Masa aku tengah tido aku mimpi aku nampak sorang perempuan masuk bilik aku! muka dia macam pakai bedak sejuk putih jer cuma keliling mata hitam dia tenung aku dengan renungan yang agak tajam (seriusly aku ingat muka dia sampai sekarang walaupun sekarang dan 2011) masa tu jugak badan aku terasa berat! aku dah rasa lain macam masa tu aku cuba lawan tapi tak berdaya sampailah ke azan subuh mak aku gerak baru aku tersedar! aku mula tak pikir apa-apa lagi bila nak ambik sembahyang tangan aku lebam macam bekas digigit jer!

Aku cerita kat mak-ayah tapi mak aku kata dia perasan ada sesuatu sebab masa aku balik rumah mak aku rasa seram rupanya masa kena tindih mak aku baca ayat qursi hembus kat aku baru aku terjaga (rupanya ibu kita ada naluri bila ada perkara tak baik berlaku) aku bagitahu kat sekolah cuma aku dan 3 orang kawan tak kena kacau? rupanya tu kerja ayah plak sebab dia letak ayat qursi kat poket baju aku dan jampi pendinding hembus kat aku! patutlah aku tak kena bila semua orang kena histeria...

Bila sekolah bermula kembali hari isnin kawan aku 3 yang orang tak kena histeria plak tak datang sebab aku dengar dorang cerita kawan aku 3 orang ni masa malam dorang dengar ada suara perempuan panggil nama dorang! sampai demam dorang tu! tapi selepas hari seterusnya kelas kembali seperti sedia kala rupanya punca ustaz bagithu kelas aku bising sangat sampai menganggu makhluk halus

Lepas tu dorang kata kenapa aku sorang je tak kena? ustaz kata sebab aku ni paling pendiam kat kelas padahal aku pun kena love bite kat lengan masa kena tindih kat rumah! aku tak cerita kat sapa-sapa pun nanti dorang kata hantu tu minat kat aku plak? Ish!! taknak la!! tapi memang pengalaman yang tak dapat aku lupakan! seram beb!


P/S=jadi pesan aku hormatilah makhluk halus kalau korang ganggu dia habislah mungkin dia gangu dengan lebih teruk lagi.. pesan aku semoga korang bukan mangsa seterusnya... hehe

21 ulasan:

Wanie Affandi berkata...

THE END...

huhuhuhu...giler r..mcm2 kan...ye r..kt dunia ni pon kite bukan kite je..menumpang...ada gak penghuni2 laen..hormat mnghormati kn amalam mulia.....=)

Daniela berkata...

betul tu..hidup di dunia satu perkongsian...bukan kita sahaja tgl disini

mR.sYaH berkata...

betul tu.. org kata jangan buat bising sgt.. kelas aku pernah kena.. tapi sorang jelah.. tp still xberubah.. bising jugak.. eheh..

Raji berkata berkata...

hahaha siannya ;D
xpe2 biar org anggap kita cool jer..
igtkan kte xkacau bnder tuh bnder tu xkacaw kte kan?

- zuriey - berkata...

amboi dapat love bite lagi tue..saya kdang2 kena gak tindih..berat je rasanya

::FAIZ FARISH:: berkata...

aah, aku pun rasa hantu tu syok kat kau... hahahahhahaha

tot tot kecik berkata...

salam..

tiba2 tot perasan..org tu slh sorgnye tot la ek..?sbb tot tya.. :)


alhamdulillah stkt ni tot xnah kene mende2 cmni..cume kwn sebilik ngan tot kene, n hya ktorunk stu blik je tau yg die kene pkai tgkal2 sume..



tp pengalmn palig2 myakitkn, bile tot sakit bhgn tulang belikt..sakit sgt2 smpi xleh nk bgun..tgn sebelh xleh nk agkt, makin sakit bile cech kul 3 pg..bile berubt, org tu kta ade mende hinggp kt blakg tot..tu yg tot sakit..
huhu wallahualam..

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

eeeeeeeee tapi.... entah la bab histeria ni... dulu masa kat sekolah menengah akak ada yan pernah kena... tapi yg betulnya banyak pelajar yg tipu untuk menarik perhatian....

senandung semalam berkata...

ni bukan kat hostel kan..?
seram...
pernah kena gigit jugak...
teruk lebam nye...

Cik SHiNJU berkata...

Salam Irfan...
Bab kena tindih tu kerap gak dulu,
nak baca ayat Qursi pun mcm susah time tu kan..
Nanti akak citer pengalaman akak plak mase dok hostel dul;u yer...

Farhan Zulhusmi berkata...

owh...jadi kan iktibar erk....
tu ok nick...
kawan aku masuk hutan kena kacau....dengan aku skli time tu...alhamdulillah aku xkena...tapi..member aku nie smpaikan benda tu jatuh cinta kt dia..isy2..teruk2...emmm...xsembuh lagi nick smpai sekrang...

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

takooottt

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ishhhhh ngeri nyerrr...

Semoga Allah Melindungi ku dari ganguan Syaitan jin dan manusia yang durjana..amin”

Hanis Azla berkata...

marah betul tu sampai habis satu kelas kena.. minta dijauhkan.. serius seram baca ni..

zaty luvlianncezzz berkata...

aii nick..lma dh x sggha cni..emm zaty dlu slalu gk kna gngu..dok hostel kn..

sAsyA berkata...

yup betol..jngn diganggu makhluk2 halus ni
saling hormat menghormati
dy pon makhluk juga

Anati Soki berkata...

suka suka suka suka!!!! heheheheh

NARDtheNERD berkata...

uiyyoo..
dia bagi love bite tu..
seramm k.

:)

Munirah Ismail berkata...

nasihat kt bawah tuh paling scary okayyyyyy..huhuhuh

KUREKURE COMEL berkata...

gile la...cmtu skali antu dendam..
kusss semangat...

lepas tu msti semua tawaduk je kn..hehehe

Amirrah Zawani berkata...

seram gak baca cerita ni..
nk buat bising kena perpada2 lah kan.. jgn sampai mengganggu org lain.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster