Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 6 Februari 2011

BARBIE KURUS

Salam.... wah! lama jugak aku tak update blog nampaknya? hehe bukan apa sebab hari-hari aku letak nila kat bengkak di rahang aku ni jadi tak selesa nak update blog? hehe ha! ok! sekembalinya aku di arena blog ni untuk menyiarkan barbie yang agak pelik semuanya kurus-kurus berlaki macam kena anoreksa plak? nak tengok? silakan...













P/S=mengerikan plak aku tengok kalau barbie bentuk macam ni? dah macam jerangkung plak? hahaha

21 ulasan:

IMANSHAH berkata...

ada ke orang nak beli,,,kurus2 je, macam xcukup makan

Judiene berkata...

Memang mengerikan.
Kalo jual pon tak laku.
Huhuhu.

tot tot kecik berkata...

salam..


barbie ke tu..??
da mcm sakit sgt je tot tgk..huhu..

irfan sihat..?cane yg kta sakit ritu..?

tke cre k.. :)

KUREKURE COMEL berkata...

menakutkan...tembam itu comel...hehehe

Tanpa Nama berkata...

Adoila.. Mcm corps da... huhuhu

Anati Soki berkata...

mcm tengkorak je anat tgk.. heheheh

استاذة ليلا berkata...

kurusnyer la hai..~
xcumil~

Yellow LEOpard berkata...

hish menakotkan je..

bengkak dah surut belom?

Munirah Ismail berkata...

barbie biasa pon bernyawa memang xcukup BMI..inikan lak macam aneroxia..huhuhu

Tanpa Nama berkata...

seni ..hahhahahaha

BENA berkata...

kalo barbie mcm ni . kompem ramai budak2 da xske barbie . hehehe

Farhan Zulhusmi berkata...

apasal mesti cmtu???hahaha
kaki erk kena makan semut erk????hahaha

si para para berkata...

err kurang vitamin c ke apa ni nick.hehehe tak senonoh betul la....sekali pegang habis patah

The Norah berkata...

tak cantik langsung....

sArA berkata...

sungguh la x cantik
hahaha

cik sakdi berkata...

kaki kecik macam ni nak jalan pon tak larat maaa. haha

mr.syazwan berkata...

dahsyat

teringat kat anis suraya

haha

terokai seni berkata...

tak cukup makan

orang panggil aku mun. berkata...

ee buruknye.

ee

asliner berkata...

dah macam ranting kayu dah saya tgk..ki3

MissFyzz berkata...

barbie sakit :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster