Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 17 Februari 2011

KAJI SELIDIK

Salam.. kali ni aku tak tahu nak letak apa jadi aku letak je entry berkenaan perisian di laptop aku ni saja nak kongsi dengan korang macam ni perisian dalam laptop aku? laptop korang macam mana plak? ha! berbalik kepada cerita semalam laptop aku selalu panas kan? aku hantar ke kedai dia kata kipas banyak habuk? dia cuci kena RM200!!! hmm...agak mahal tapi setakat ni laptop aku alhamdulilah normal semula takde panas sangat sebelum terlupa aku pakai laptop Compaq Presario CQ40 Notebook PC dan aku guna AMD Athlon X2 memang cepat panas ke?





==keyword nuff aku bulan januari.. hehe==


P/S=eh! nampak tak? aku rasa macam kabur je gambar ni? aduh... kalau tak nampak sila kilk kepada gambar tersebut... maaf semua sebab kabur sikit...Lepas ni nak letak entry apa plak? hmm...

14 ulasan:

YanTzAnabella berkata...

akak tak pandai bab2 teknikal ni..huhuhu

Raji and Yeen berkata...

hahah keyword pun semua misteri2 ;D
mmg misteri lah blog kau nih

err ak xgeti lah bab2 IT ni =.="

KUREKURE COMEL berkata...

fuyoo...laptop dh tak panas ke?hehehe

qyqa berkata...

bt entri pasal qyqa..
haha

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

aku guna notebook cooler pad gak...
acer aku cepat panas.

Nazsabrina Iman Zulfikar berkata...

errr..tapi aku pernah cuci kipas..kena rm70 je ri tuh.

Wanie Affandi berkata...

rm200??adeh2....takde wet..haih..laptop...nanti aku baiki ko ye..wuwuuwuw...T__T

zaty luvlianncez berkata...

xtaw la nick...tp troskan..ur blog nie unik..apa2 pn ktowg stil bca ;)

si para para berkata...

wah meriah betul nuff ko nick..aku sejak buat blog tak pernah pun dapat duit.hehe
bagi tips sikit nick nak bagi hebat macam ko.. :)

::FAIZ:: berkata...

kwn aku kata, kalau Laptop panas, simpan kat peti ais, maka sejukla dia

Cheqna berkata...

Dik, rajin2 lah vacuum keyboard laptop tu, jimat RM200 tu..hehe..

ha ah, gambar blur, dah lah akak baru nak okay sikit mata ni..:-)

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

Nape pic blur ekh?
print screen kan?

Tanpa Nama berkata...

wow mhal smp rm200..
ak tkar hard disk pon bru rm190 yg 500GB pyer
ko kner tipu nick
smoga berjaya..

dya adriza berkata...

uiks.200?? adehh..rasanya kipas laptop ni pn sama huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster