Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 16 Mei 2010

SELAMAT HARI GURU KEPADA GURU DI SELURUH DUNIA!

Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru atau bakal guru di seluruh dunia! dengan ucapan



SELAMAT HARI GURU!!!


eh! guru-guru di negara china kecil hati? jadi (快乐的老师 Kuàilè de lǎoshī)

eh! la...merajuk pula guru vietnam jadi saya ucapkan (giáo viên hạnh phúc)

huh! guru arab pun juga?(المعلم سعيد)

nanti apa pula kata guru dari jepun (幸せな教師 Shiawase na kyōshi)

terlupa pula di korea juga (행복한 교사 haengboghan gyosa)

untuk guru di filiphina (masaya guro)

tidak lupa juga saya guru di france (professeurs heureux)

untuk guru yang berasal dari germany (Lehrer glücklich)

untuk guru di turkey (mutlu öğretmen)

kepada guru di italy (insegnante felice)

untuk guru di portugal (professora feliz)

dan tak lupa jugak buat guru di thailand (ครูสุข Khrū s̄uk̄h)



=AKHIR KATA HAPPY TEACHER DAY!!!!=


P/S=hari guru ni 1 dunia ke sambut? atau malaysia jer? entah aku pun tak pasti jadi aku ucapkan kepada semua sekali! hehe

36 ulasan:

hans berkata...

selamat hari guru disiplin

iyllienaz berkata...

haha..guru pelita hidup..

MissXYZ berkata...

irfan...
ni akak okay... huhu 24 taun ley.
tak bpe sempat bce cite antu la...
baru masuk tahun baru bersama hantu episod 18 tak silap... huhu

selamat hari guru =)

tak tau le pasai pa suka panggil irfan dr nick...

Cik Ubi berkata...

waa,terer2~sume bahasa boleh ni..

zulkbo berkata...

selamt hari Guru nick..dan buat semua guru di dunia.... singgah bertanya khabar..moga anda selalu sihat..

NUke_Rude berkata...

haha. ko tertinggal bahasa arab la...

Nuraisyyah berkata...

Selamat Hari Guru..!!

jdik budak baek ye irfan..;p hahhhhahahaha



p/s --> lagu maher zain tue menenangkan jiwa..kn3..;p hahak

Jantan Keparat berkata...

hakhak..
bagus2!
bukan satu msia..
tp konsep satu dunia!

aimy berkata...

mcm2 bahasa ada..hahaha

sugar2 kapas strawberry berkata...

ape pon bhsa...guru mmg pntg utk didik kita..selamat hari guru ;)

mizzura berkata...

international lah guru awak.. :-)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

المعلم سعيد


ekeke.

Che Kechik berkata...

slmt ari guru!

ieQa sWetLuv berkata...

thanks for the wish.. adik nick..ngee =)

cikCEPET berkata...

hah perfect..!!
sume de..
hehee
:))

NICK IRFAN berkata...

hans=hahaha btol2! haha

NICK IRFAN berkata...

iylienaz=yup! btol! hehe

NICK IRFAN berkata...

miss xyz=xpe2 ramai jgk pggl sy irfan? hee thnk sudi baca! :)

NICK IRFAN berkata...

cik ubi=hehehe biasalah... hehe

NICK IRFAN berkata...

zulkbo=thnkz uncle! uncle cikgu gak kan???

NICK IRFAN berkata...

nuke=aku dh letak la... hahahahaha

NICK IRFAN berkata...

nuraisyah-thnkz! hehehe

NICK IRFAN berkata...

jantan-hahaha tau xpe! hehe

NICK IRFAN berkata...

aimy=yup! hheehe

NICK IRFAN berkata...

sugar kapas=yup! btol 2! hehe

NICK IRFAN berkata...

mizzura=yup! hehe

NICK IRFAN berkata...

miss lolly=nape? hehe

NICK IRFAN berkata...

cik kecik=slamat ari guru jgk! hehe

NICK IRFAN berkata...

ieqa=thnkz! akak ieqa hehehe

NICK IRFAN berkata...

cik cepet=yup! smua lengkap! hehe

AngahSayang2314 berkata...

wah..wah.. koamin lengkap yer bahasa 1 dunia.. heheh tapi ada lagi la..akak rasa.. apa2 pun sama la selamat hari guruuuuu hahaha

si para para berkata...

selamat..selamat..selamat hari guru..ampun maaf di pinta mensuci hening dosa..hehe

masa sekolah dulu nakal sangat..besar2 baru rasa nyesl tak blaja betol2..hehe tanpa guru siapalah aku...

NICK IRFAN berkata...

angah=ni konsep 1 dunia kak? hehe

NICK IRFAN berkata...

para=sama gak mcm aku dulu adoi.... mnyesal plak?

AnnFrendly Garden berkata...

wah. macam-macam bahasa adaa..
rajinya adik nie.. akak suke bahasa itali... cube sebut sikit dik :)

NICK IRFAN berkata...

ann=sj berkongsi bahasa? hehe alamak! mcm mne nk sebut ek? hehehehehehhehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster