Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 14 Mei 2010

AWARD




1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY,APA PERASAAN ANDA?
seronok! hehe

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI
missxyz

3 NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-
nick! ada jugak panggil irfan....

4. THING YOU DONE YESTERDAY:-
tulis cerita fantasy aku tu siri 9!!!!! hehe

5. FIVE WAYS TO BE HAPPY...
=dapat membahagiakan family aku
=orang singgah blog aku dan drop komen! lalala
=perempuan ngorat aku! lalala
=main game! hehe
=buat orang lain ketawa..


6. APA DALAM FIKIRAN ANDA,BILA ANDA MENJADI KAYA?
kahwin 4!!! hahaha


P/S=thankz! sebab tag saya! ada sapa nak kasi aku tag atau award? silakan....

36 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

kagummm arrr nick, seyes ... lu rajin jawab tag. respect siot ngan lu.

zulkbo berkata...

salam nick..
woitt..satu pun belum
sudah mau empat ka
melawan uncle ni?
he he he..

kacang berkata...

tahniah2=)

sya ar berkata...

hauhauhau.
tahniah.
anda sgt rajen.
:D

shahdiana berkata...

congrates dapat award...:D

NARDtheNERD berkata...

mak aii adik nak kawen 4 ke?...
agagagaga~

FyZa berkata...

uit..jgnbla khwin 4..cian kat bini no 1,2,3 nti..ish2..2 x ptut..gadis2 luar sana..larikan dri anda dari nickkk!! hoho..;p

AngahSayang2314 berkata...

ooo nak kawen 4 yer.... amboi2.... bole ke jaga..

YanTzYanTtiE berkata...

halololo
leyh menang teddy tak?

yangbaik berkata...

wah... dapat award lagi... tanniah2...

Nuraisyyah berkata...

nick irfan..rajin jwab tag ae..ok..kte bg awk tag..wajib jawab..!! hahak..


p/s --> kawen 4?? tamak sgguh ;p

Che Kechik berkata...

okeh! enchek nick on the list utk di tag pas ni..
sape suh offer diri kan..hehehe~ ='p

sugar2 kapas strawberry berkata...

gati noh nk kawen 4..ahahahah ;DD

ice juliette berkata...

kawen 4??
adess....
xpe xpe.. t da ckup 3 bgthu tka ea..
tka jadik no 4...
wakakaakakakaka

aesthetic berkata...

drop u a cmmnt here sbb ckp ske org drop cmmnt..hehe...ske la 2...^^

.cikfasya.(◕‿◕✿) berkata...

pergh...

suka org ngorat ek..tp pemalu..hehe

mak iahhh..nk kawen 4?pening2~

NICK IRFAN berkata...

frodo=hehe aku mmg ske tag! hehe

NICK IRFAN berkata...

zulkbo=bila dh jutawan ape sj boleh berlaku uncle? hehe

NICK IRFAN berkata...

kacang=thnkz! :)

NICK IRFAN berkata...

sya ar=hehe thnkz!

NICK IRFAN berkata...

shahdiana=thnkz kak! :)

NICK IRFAN berkata...

nardnerd=sbb mampu la kak... hehe

NICK IRFAN berkata...

feyza=dh dia kata jutawan? msti duit byk? jd kwin je 4! hahahahah

NICK IRFAN berkata...

angah=boleh jer... hahahaha

NICK IRFAN berkata...

yanzyantie=menang teddy????

NICK IRFAN berkata...

yang baik=thnkz! :)

NICK IRFAN berkata...

nuraisyah=hehehe biasalah dh mampu tag! wah! best!

NICK IRFAN berkata...

che kechik=bagi je la tag sy jwb pnyer... hehehe

NICK IRFAN berkata...

suagar kaaps=nape x pcya ke?

NICK IRFAN berkata...

ice=ok! nnt abg kasi thu tau! hahahahha

NICK IRFAN berkata...

aesthanic=heheh tau xpe thnkz!

NICK IRFAN berkata...

cik fasya=eh! malu plak sy akak kata mcm tu? hehe

Che Kechik berkata...

enchek irfan..
saya mahu interbiu anda!!
klik klik sini!!

http://duniasikechik.blogspot.com/2010/05/mariinterbiukechik.html

NICK IRFAN berkata...

che kechik=interview??? xphm la mcm mne tu?

si para para berkata...

4 sekali ko sapu nick..
tinggal la aku sorg..haha

NICK IRFAN berkata...

para=kalau ade 5 aku kasi ko? haahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster