Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 21 Ogos 2010

LAWAK DAN KESIAN PLAK TENGOK?

Salam... hari ni aku nak letak video kejab kawan aku bagi tadi aku ingat video apa tadi? hehe apa-apapun memang lawak dan kesian pun ada? adoi.... hahaha


P/S=nanti malam aku sambung balik cerita pengajaran akhlak....



28 ulasan:

senandung semalam berkata...

penah tgk sblm ni...
mmg sian + lawak..
hehehhehe

mira_nas berkata...

haha.. lawak gila.. dush2!!

Unknown berkata...

cam....

siot je.haha

asliner berkata...

commentar pertama:
baik xyah msuk boxing!
wat malu negeri jer..huhu

Unknown berkata...

hahaha....xpenah lg tgk smpai cmtu dia nak elak..klakar!!rupenye iklan pasai tu..

terokai seni berkata...

huuu tu tandanya tak hensem takpe tapi 'bare' keno jago

deena farhana berkata...

aiyyyoooohohoho! kelakarrr!

faizalnizam berkata...

lawak bro.. memang lawak tak hengat punya.. hahahaha.

. berkata...

HAHAHAA..tomoi ke apa tu nick?

MR. SYAH berkata...

xdpt tgk video ni.. :(

NARDtheNERD berkata...

aikk..
mana video?..

penaberkala berkata...

haha, lawak dowh
sengal gila video nih

zulkbo berkata...

NICK..
Salam bertandang lagi
apa khabar? Moga sihat
orang di sini..jangan
lupa bayar zakat fitrah
he he..
جزاك اللهُ خيراً‎

Unknown berkata...

senandung=sian dia punya usaha mempertahankan ehem2 dia.. adoi..

Unknown berkata...

amira=hahaha

Unknown berkata...

nemo=yup! hahhaa

Unknown berkata...

asliner=yup! btol tu dia pentingkan ehem2 dia dari menang kejuaran? hahaha

Unknown berkata...

echah mahsuri=tu la lawak plak tgk wlpn ada sedikit lucah..

Unknown berkata...

cemomoi=hahaha btol tu yg tu lebih penting..

Unknown berkata...

fatin=hahaha

Unknown berkata...

fyzal=yup! btol3...

Unknown berkata...

TK=tomoi agaknya...

Unknown berkata...

pena berkala=huh? hahha

Unknown berkata...

nard=xdpt ke kak?

Unknown berkata...

mr syah=nape plak?

Unknown berkata...

zulkbo=huh? hehehe eh! org muda2 pun kena bayar gak ke?

AngahSayang2314 berkata...

hahahaha lawak nyerrrrr

Unknown berkata...

angah=yup! btol2... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster