Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 4 Ogos 2010

KEAJAIBAN TUHAN

Salam... tangan aku mengalami kegatalan tadi? jadi aku apa lagi garu la tangan aku ni? tapi aku garu dengan pensel saja tulis nama aku,tak sangka lepas tu tempat aku gatal tu jadi macam ni? hehehe




P/S=wah! tak sangka putihnyer tangan aku ni? ha! ada keturunan mat salleh ke aku ni? ops! entahlah... hahhaha

31 ulasan:

☻UsaGi NaNa☻ berkata...

hihihi...ada nme lak...

Ann berkata...

putihnye dia

Unknown berkata...

keajaiban ciptaan Allah..
betul la tu maknanya kau tu putih..
hehe...

MR.Z berkata...

boleh jadi iklan produk kulit ni.. putih je.. hehe..

Ren berkata...

Fuyooooooooo!

kella berkata...

hehehhehehe... bagus..
ye.. org kulit putih je bleh nampak camni.. :) putih..

hans berkata...

hahaha
putih konon
perasan
ekekekeke

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

Shannice berkata...

peliknya... hehe

Unknown berkata...

putih flash?>huhuh....opsss

NARDtheNERD berkata...

putih nyeeeeeeee.
teehehehe~

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

ada keturunan mat saleh ka ni...

MuNie berkata...

bpe minit dperlukan utk kesan gatal tu hilang?

sy penah toreh2 tgn sbb gatal sgt2. pastu corak torehan tu timbul mcm nick punye gak. tp hodoh sgt krn ia cam menggerutu. sedih smpai ngs tgk kt tgn sdri. hhuu

kiwi berkata...

dh siap bleh tulis nme dh..kuat sgt ke garu..huhu

Unknown berkata...

putih ke tu?
munkin lighting je 2..heh

=)

Unknown berkata...

usagi=tu la pasal mmg ajaib kan? hehe

Unknown berkata...

ann-hehehe

Unknown berkata...

khairul azmi=hahha

Unknown berkata...

mr z=hahaha tau xpe...

Unknown berkata...

janggel=hehehe

Unknown berkata...

kella=yeke ke? macih... hehe

Unknown berkata...

hans=jgn jeles bro! haha

Unknown berkata...

shanice=hehe

Unknown berkata...

echah=huh?

Unknown berkata...

nard=hehe

Unknown berkata...

alimaz=no komen... hehe

Unknown berkata...

munie=setangah jam jgk la... btol3.. mmg geli....

Unknown berkata...

kiwi=yup! hehe

Unknown berkata...

pejuang=apesal plak?

Unknown berkata...

lighting=eh! ni mne ade photoshop atau lighting ni asli pnye...

Unknown berkata...

thnkz semua!

cik sakdi berkata...

i saw something "C K"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster