Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 21 September 2010

TUMPANG TANYA SILALAH JAWAB TAU?

Salam... aku ada pergi blogworking tadi aku terdengar jugak cerita heboh pasal malware menyerang! risau gak aku ni jadi aku nak tanya..


1.Blog aku ni ada malware tak kalau ada tolong bagi tahu? dan bagitahulah jugak apa yang aku perlu buat untuk buang malware tu?

2.blog aku ni berat tak korang nak loading? kalau berat sila bagitahu aku nak buang apa untuk bagi ringan balik?

3.mana nak cari software untuk mendetect malware ni? ada url tak?

4.korang ada dengar tak pasal ada blogger indonesia menyerang blog di malaysia? kalau korang nak tahu lebih lanjut sila klik blog blade edge,aku ke ni dan asmidar

5.apesal gengblogger sampai sekarang tak boleh buka-buka lagi?? dah berbulu aku tunggu ni dah la gengblogger website favourite aku...


P/S=harap2 blog kita semua takde apa-apa.. amin... risau jugak aku ni sebab kebanyakan pengunjung blog aku dari indonesia...

34 ulasan:

Unknown berkata...

blog ko ok, takde virus tu, loading pon ok,tak lambat :)

terokai seni berkata...

stakat ni ok ok aje, tiada sebarang mahluk asing dikesan

heee aku pon tak paham ngat malware tu

MR. SYAH berkata...

aku buka blog kau ok je nick.. tp semalam ishma kata blog aku ada malware sbb tu dia xleh bukak.. aku pun xphm dgn malware ni..

Asmi Asmidar berkata...

amin..
jgn la aper2..
aku syg blog aku

mama izz + sarip orbit berkata...

http://www.innity.com/announcement/

MiMiEy :) berkata...

okey aja bang.
hehe.
loading laju, blog cantik :)

Ann berkata...

blog nick ok je....leh je bukak......

ermmmmm kt akupenglipurlara ada bgtaw cmne nk solve psl malware ni

ZACK ENTRY berkata...

kes malware ni adalah malware yang menyerang blog yang memasang iklan innity..jadi, blog yang memasang iklan innity akan kene malware ni..

bagi kita yang tak ada kene innity ni pun boleh kene juga..macamana? ia berjangkit dari link mereka yang ada malware di dalam blog..

contoh paling senang ialah link blog dalam bloglist..



nak cerita lagi panjang boleh singgah blog ZACK ENTRY yang tak seberapa ni

harap blog ini dapat menjawap segala persoalan



mengenai loading..ok je kot..

senandung semalam berkata...

blog awk ok je..
cepat je loading nye...
tp smlm mse nak bukak blog awk ade malware,tp hari ni da xde..

BENA berkata...

bena pon risau. adakah blog bena ni kene malware ke x. aduhh~

Unknown berkata...

blog echah kna srg mlwre gk..dh buang ads sume...hope ok la...
blog nick dh berehhh jah!

kiwi berkata...

x berat pn msuk blog ni..ok je...oh..cmne nk thu ad virus ke x..

etomyam berkata...

Bereh..blog ni suci dari segala bentuk virus

Ezao' Edogawa berkata...

blog kau okey je nick. tak ada unsur yang aneh pun.. hehe

Burungman berkata...

blog sapa yg byk sgt iklan tu, blog tu la yg paling berisiko diserang malware..

nasib bek blog ni selamat..

Unknown berkata...

ieda=thnkz! lega rasanya...

Unknown berkata...

cemomoi=thnkz lega...

Unknown berkata...

mr syah=aku pun xphm tp yg aku dgr klu malware serang mmg xleh buka blog..

Unknown berkata...

mida=tu la minta di jauhkan la...

Unknown berkata...

mama izz=thnkz!

Unknown berkata...

mimiey=abang?? hehehhe thnkz!

Unknown berkata...

ann=thnkz! lega...

Unknown berkata...

zack=kjab aku terjah blog ko...

Unknown berkata...

SS=eh! blog sy pun kena serang malware ke? alamak!

Unknown berkata...

ribena=kjab sy msuk blog awk yer...

Unknown berkata...

echah=eh! blog echah pun kena gak? ape2pun smoga semua kembali seperti sedia kala...

Unknown berkata...

kiwi=entahlah klu xleh msuk kena virus la tu...

Unknown berkata...

etomyam=thnkz!

Unknown berkata...

ezao=hahaha

Unknown berkata...

nordin=oh... patutlah...

annfrendly berkata...

akak bukak blog adik ok aje.. tak berat @ Barat pun..
hehehe..

a'a.. frustlah akak..
takleh bukak GB...
hah.. hackers dari indo ke..
isk.. menakotkan

annfrendly berkata...

isk.. takutlah adik.. akak baru aje bukak link yg adik letak tu

Unknown berkata...

ann=x berat ke? lega...

Unknown berkata...

ann=tu la pasal indon mmg jahat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster