Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 18 September 2010

AWARD

Salam.. kali ni aku nak jawab award yang aku dapat dulu nanti aku sambung balik cerita hantu aku tu yer? hehehe




award ni datangnya dari MIRA ZATI


===Antara soalannya ialah===

1.Apa yang bermain di fikiran anda sekarang?
macam mana nak cipta mesin masa untuk ke masa lampau! hehe

2. Apakah nama samaran anda?
NICK IRFAN kadang-kadang macam dah nama betol aku dah...

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
mak
ayah
kakak

4. Panggilan anda untuk si dia
sapa si dia tu? entahlah... hahaha

5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa
tak tahulah? duit boleh? hahaha

6. Blog yang anda suka visit
semua blog aku suka takde terkecuali

7. Tag kan 10 blogger=jadi macam biasa aku akan bagi award ni kepada orang yang komen entry aku sebelum ni iaitu....

-Zulkbo
-Senandung Semalam
-Tikosh
-Reen Sofee
-Fyza
-Mimiey
-Tukang Kata
-Nardnerd
Mr Syah
-Fakrur Razi


P/S=sory lupa letak URL sebab intenet tak mengizinkan jadi kepada yang dapat award sudi-sudilah ambil award dari aku ni ye? hehe

24 ulasan:

hamzah ian berkata...

hoi.. nak jgk.. hehe

zulkbo berkata...

Salam bertandang lagi..
moga anda selalu sihat
dan gembira...
alahai selalu ingatkan
uncle nick..TQVM

Unknown berkata...

rndu la blog ni!!!huuuuu

THE GREEN berkata...

salam..dah abis beraya??? lama x menjenguk...

Ezao' Edogawa berkata...

lama tak melawat blog kau nick.
ehh smlam ada aku lwat tak? hehehe
wahh dpat awrdd... tahniah2.hehe

penjejak maya berkata...

salam,

seram lak nengok award tu hehe..

penaberkala berkata...

adoi, lama xsinggah sini..
baru abes cuti,haha
slamat hari raya nik

mr.syazwan berkata...

ooooo dia dapat awrad

orang tu SUDAH HEBAT!!

hek2

Unknown berkata...

salam
Slamt hr raya mohon maaf jika ada salah silap pcik.

Tahniah dapat award..cantik tu kaki..hehe

THE GREEN berkata...

just nak share, kalau rasa menarik, leave comment...

Ketupat daun tebu

NARDtheNERD berkata...

bagi kat akak jugak eyk...
tenkiu..=))

Unknown berkata...

hamzah=komen la blog aku selalu? hahhhaa

Unknown berkata...

zulkbo=hehehe ok2..

Unknown berkata...

echah=hehe lama xjmpe?

Unknown berkata...

blade=dh hbis raya dh... hehe

Unknown berkata...

ezao=smlm? xperasan plak? hehe

Unknown berkata...

PM=kenapa plak?

Unknown berkata...

pena brkala=lama gak xnmpk ko?

Unknown berkata...

wan=jgn jeles wan? hhhaa

penaberkala berkata...

balik kampung, bercuti panjang bro
tu lama tak blogwalking dan drop komen

Unknown berkata...

etuza=thnkz uncle! hehe

Unknown berkata...

blade=ok2... kjab...

Unknown berkata...

nard=hehehe

Unknown berkata...

PENA BERAKALA=oh patutnya lama x nmpk? raya mcm mne?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster