Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 29 September 2010

HEBATNYA PHOTOSHOP "part 6"

Salam.. kali ni aku nak siar photoshop yang aku jumpa di encik google tadi memang aku kagum betol! korang cuba tengok la sendiri? pergh!!!..




hebat! ada telinga dan mulut plak? ni kira package ni...


erkkk agak menyeramkan la sah aku takkan makan epal lepas ni..



la..kesian dia sanggup selamatkan pasu tu sampaikan terlupa nak selamatkan tangan dia? hehe


alamak! lepas ni aku kena berhati-hati bila nak berus gigi



bestkan kalau muka kita boleh tukar-tukar? ekeke..


P/S=ni baru sikit nanti aku siar lagi ok? hahaha

26 ulasan:

shininghepiness=) berkata...

nick...gelinyer apple tuh....yaks....eh kalo muka boleh tukar2 dah mcm talam dua muka plok...hehe

Lizzie Yasmin berkata...

wow, mmg hebat lar... aku paling suka pasu tue.. nmpak mcm real..

beautiful_rose berkata...

erk,boleh macam tu lak... =p

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

hehe ifran mcm2 la idea... huhu

sori akk bz sket la skg ni...

NARDtheNERD berkata...

gosok gigi sekali ngan gosok telinga. heheehe~

echah mashuri berkata...

eee...bahaya sume pic ni!serammmm

amirasyraf berkata...

wow.,.sedapnnya epal tu..nak tempah sekilo boleh tak??nak guna bila ada party halloween.hehe..

n@jwamz berkata...

picca epal tu nampak geli...macam lidah real..eiii......

mR.sYaH berkata...

hahaha.. nmpk cam real jekan.. aku pun nk try gak edit2 menda camni..

kiwi berkata...

jgn..epal best kot..hehe...sila la mkn

NICK IRFAN berkata...

shinning=hahaha btol3...

NICK IRFAN berkata...

lizzie=yup! btol3... mmg hebat!

NICK IRFAN berkata...

Br=yup! boleh ajer... hehe

NICK IRFAN berkata...

miss xyz=oh xpe2.. :)

NICK IRFAN berkata...

nard=panjang sgt berus dia tu... hahhaa

NICK IRFAN berkata...

echah=yup! seram kan?

NICK IRFAN berkata...

amirul=ok gak! bila ko nak?

NICK IRFAN berkata...

najwan=sama la geli tgk....

NICK IRFAN berkata...

mr syah=best klu kita terrer bab2 edit ni...

NICK IRFAN berkata...

kiwi=erkkk... tgklah dulu...

cemomoi berkata...

sian, sapa la yang zalim buat cenggitu tu

NICK IRFAN berkata...

cemomoi=entahlah... hehe

aku_tiewa berkata...

hebat betul la photoshop nie
tp kkdg2 ngeri gak tgk gambo2 yg diedit nie.. =)

NICK IRFAN berkata...

tiewa=yup! photoshop mmg hebat!

annfrendly berkata...

gambar yg gosok gigi tu dasyatlah.. ngeri tengok.. hebat betol dorang edit gambar kan..

NICK IRFAN berkata...

ann=yup! mmg expert giler dorg ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster