Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 2 September 2010

BORAK KOSONG

Salam lama jugak aku tak update? hehe saja nak berehat kejab eh! maaf kepada yang komen entry aku yang sebelum ni aku tak terjah blog korang balik sebab sekarang intenet aku low sikit? nanti aku terjah blog korang ye dan drop komen sekali kepada yang komen entry aku sebelum ni.... thankz!


Lama jugak aku tak update? hehe saja je taknak update sebab nak tumpu malam 10 terakhir (ceh!
yela tu) kali ni aku taknak terbit pasal cerita pengajaran akhlak sebab kali ni saja nak sembang kosong je ha! berdebar-debar plak nak sambut malam lailatulqadar dari sambut raya ni serius betol punya aku tak rasa pun nak raya entahlah mungkin dah besar kot? haha dulu masa kecik-kecik memang aku tak suka puasa suka nak raya je? boleh tunjuk kat semua orang aku ada baju raya? duit raya? kasut raya? hantu raya? eh! tu lain cerita haha sekarang plak aku suka sambut malam lailatulqadar dari sambut raya plak? taktahu kenapa? hehe tapi kan aku ada dengar ada sorang orang alim jugak kat kampung aku kata lailatulqadar tahun ni malam ke 29!! entahlah tapi dia kata cuma andaian saja tapi tahun lepas dia ramal malam ke 23 memang betol! sebab aku dengan ayah aku tak tido malam tu saja nak rasa memang malam tu sejuk lain dari yang lain dan tenang je dan tahun 2008 plak dia kata malam 21 memang betol jugak! sebab aku rasai sendiri dengana ayah aku! aku dengan ayah aku memang tak tido sampai siang start malam 10 terakhir...

habis cerita pasal malam lailatulqadar aku nak cerita pasal lain plak? ha! korang ada baca tak cerita hantu aku? sapa yang lama kat blog aku dia tahulah yang baru mungkin tak tahu ni nak bagitahu aku dulu tulis cerita hantu start siri 1 sampai siri 7 semua pasal hantu je tapi siri 8 dengan 9 aku tak masukan hantu? cerita tu berkisar tentang fantasi dengan alam kayangan je tapi!! cerita tu hilang plak! hampeh betol! cis! lahabau! rugi je aku tulis sampai 20 episod tadi check dalam pendrive aku takde plak!! adoi... macam mana boleh hilang! mak aku kata bunian delete kot sebab cerita siri 8 dan 9 banyak macam tak logik sebab sebijik macam harry potter? aku tulis kampung bunian di serang oleh orang masa zaman silam dan zaman akan datang! mungkin sebab tu bunian marah agaknya..

hmm...baru cadang nak siar lepas raya ni? tapi tak kesampaian la nampaknya sebab cuma tinggal siri 10 sampai 12 je yang masih ada! cadang nanti aku nak siarkan siri 10 korang nak ke? siri 10 sinopsisnya berkisar tentang dalam hospital pada tengah malam! selalunya dalam hospital ada apa tengah malam agak-agak korang la? haha takde seram sangat pun aku selitkan kelakar jugak jadi tak seram pun 100 % hehe jadi nampaknya siri pengembaraan nick irfan dah masuk siri 10 dah! haha dapat jugak aku kalahkan harry potter sebab harry potter sampai siri 8 jer? hehehe...

P/S=hmm... apa-apapun kita tunggu malam 29 ni kalau betol apa yang dikatakan oleh ustaz di kampung aku ni dan korang nak ke baca lagi cerita hantu aku? maklumlah lama dah berhenti mungkin peminat pun berkurang hehe..

34 ulasan:

Zahra berkata...

ok jer.
stori lar hantu lagik.
boleh je mnyeram2kan diri (=

kiwi berkata...

sy pn nk tggu mlm lailatul Qadar jgk ^^

Ren berkata...

Salam bro. selamat hari rayer yer.... rindu arr kat blog ko. heheh

zulkbo berkata...

Salam Nick..
selamat bersiaran kembali
jangan lupa singgah blog uncle

terokai seni berkata...

aik kan ke antu kena tambat, camana la antu ko bule hilang plak?

Unknown berkata...

10 malam last ek....zakat jgn dilupa...huhuuhu

Admin berkata...

tak pasti la..Yang pasti,aq cuba bersembahyang tarawih secara penuh sejak awal ramadhan..Nak menambah pahala pasal dosa pun dah banyak ni..haha

BN Youth Lab
Mohor Maju Berwajah Baru

nur aisya humaira berkata...

betul2...
akak pn sme,ble da makin besar ni mood raye tu tkde sgt daa...
bagusnye tk tdo malm tggu malm lailatulqadar...
smoga kte jumpe dgn malm tersebut yaa...ameeennnn...;)

FyZa berkata...

nk tggu mlm lailatul qadar jgak..;)

Ann berkata...

teringin nk rasa mlm lailatul qadar wpon sekali...

FyZa berkata...

marila kita sama2 tggu mlm lailatul qadar..;)

AngahSayang2314 berkata...

nick kita nantikan kemunculan cerita hantu hehehe

mr.syazwan berkata...

ok terus menanti dan menunggu

=_=

hans berkata...

lepas nih sambung balik yer

P/S : Nak Buat Kejutan Tapi Tiba - Tiba....Hahaha!

Asmi Asmidar berkata...

terus kejar malm lailatul qadar..

MR. SYAH berkata...

aku pun berharap juga.. :D

NARDtheNERD berkata...

ahaha..bunian delete ek dikk?..
kikikiki~

Unknown berkata...

azza=huh! btol ke thnkz! hehe

Unknown berkata...

kiwi=harap kita jmpa...

Unknown berkata...

janggel=eh! sory lama x singgah blog ko... selamat hari raya!

Unknown berkata...

zulkbo=yup! jgn risau nnt sy singgah blog uncle...

Unknown berkata...

cemomoi=tu yg misteri tu...

Unknown berkata...

syazwan=alamak! zakat? nnt nk check...

Unknown berkata...

DS=thnkz! :)

Unknown berkata...

nur aisya=harap2 mcm tulah...

Unknown berkata...

fyza=harap2 kita jmpa...

Unknown berkata...

ann=sama la dgn sy gak...

Unknown berkata...

fyza=yup! hehe

Unknown berkata...

angah=huh! heheh thnkz!

Unknown berkata...

syazwan=huh! thnkz!

Unknown berkata...

hans=hahah thnkz yer! :)

Unknown berkata...

mida=yup! hehe

Unknown berkata...

mr syah=sama la...

Unknown berkata...

nard=mngkin la kot hantu dh xde dh? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster