Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 10 September 2010

PAGI RAYA



Salam.. Di pagi raya ni aku susun sepuluh jari tangan dan sepuluh jari kaki? ops! haha gurau ok.. serius balik... aku disini menyusun 10 jari tangan dengan rasa rendah diri kepada korang semua ahli blog aku yang sebanyak 1000 lebih ni! sebab tadi dah raya dengan parent aku jadi sekarang ni nak raya dengan korang plak..

Ok! disini aku mohon kemaafan dengan seikhlas hati jika ada komen dan entry-entry aku yang lepas korang tak suka ke? maaf jugak sebab aku hanya menulis ikut suka aku selama ni,tapi kalau ada yang menyinggung perasan korang,sebab tak tahulah sebab hati manusia lain-lain mungkin ada yang suka? ada yang tak suka dan mungkin aku tak dapat memuaskan hati semua...

Kalau yang tersinggung dengan entry aku dan komen aku di blog korang sekalipun aku mohon maaf moga korang ampunkan aku dari dunia hingga akhirat dan korang semua jangan risau sebab korang semua memang tak salah apa-apa dengan aku? korang jadi ahli blog aku pun aku dah seronok dah! thankz semua! maaf zahir dan batin! apa-apapun yang baik datang dari Allah yang tak baik itu memang kesalahan aku sendiri...



===Akhir kata Nick irfan dan sekeluarga kami disini ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin! kepada semua umat islam di malaysia! semoga raya ni sedara mara kita menyambut kita dengan hati yang gembira! jadi oleh itu berhati-hati di jalan raya!! ok! assalamualaikum===


Lepas puasa kita sambut hari raya
Hari raya pula setahun sekali
Jadi aku memohon maaf kepada semua
Dengan ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri


P/S=maaf kalau ucapan aku tungang langgang? aku tulis spontan jer ni.. hehe

12 ulasan:

Ezao' Edogawa berkata...

yeaa! selamat hari raya nick maaf zahir okay?! hehe! berbahgia la di pagi2 raya ni ... :)

mR.sYaH berkata...

selamat hari raya nick.. aku xterasa pun.. heheh.. suka baca lg ada..

asliner berkata...

xtunggang terbalik pun..just bersimpuh siur jer..hehe. Slmt hari rye~

ribena.illina berkata...

selamat hari gahyooo ! hee~

Cheqna berkata...

ASSALAMUALAIKUM dik,

SELAMAT HARI RAYA, MOHON MAAF JIKA ADA SALAH DAN SILAP.

Semoga sentiasa selamat di sepanjang masa.

:-)

NICK IRFAN berkata...

ezao=thnkz! hehe

NICK IRFAN berkata...

syah=thnkz jgk kt ko...

NICK IRFAN berkata...

asliner=hehehe

NICK IRFAN berkata...

ribena=thnkz!

NICK IRFAN berkata...

cheqna=thnkz kak!

mizz sue berkata...

blog yg menarik!
jemput join http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

NICK IRFAN berkata...

mizz sue=thnkz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster