Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 22 September 2010

NICK DAN HANTU-HANTU 1 MALAM DI HOSPITAL "siri 10:episod 96"

Salam... aku sambung balik cerita hantu aku yang tertinggal dulu thankz kepada sesiapa yang mengikuti cerita hantu aku tulis ni! walaupun agak merepek je tapi untuk tujuan hiburan jer kepada sesiapa yang masih ikut walaupun komen atau tidak aku tak kisah tapi aku terharu sangat terima kasih may god bless you all!! ha! dalam siri lepas aku tinggalkan pocong sorang kat tingkat bawah dan teruskan perjalanan apa terjadi di tingkat atas? ikuti kisah ni...



SIRI 10:96

AKU PUN MENERUSKAN PERJALANAN DAN APABILA SAMPAINYA AKU DI TINGKAT 11 AKU MELIHAT BANYAK PLAK NEGRO! EH! BUKAN SENANG KATA MACAM ORANG MINYAK SEBAB HITAM BERKILAT SEMUANYA! ADA 3 ORANG SEMUANYA MEREKA SEDANG BERBORAK-BORAK APABILA AKU SAMPAI DI TINGKAT 11 DAN BERDIRI DI DEPAN MEREKA

TETIBA DORANG SEMUA MATA MEMANDANGKU DAN TERDENGAR SUARA BERKATA "EH! SIAPA TU KENAPA DIA PUTIH
SETAHU AKU ORANG PUTIH ADA 3 ORANG JE NI MANA DATANG LAGI SORANG! EH! ADA BAU MANUSIA! JADI DIA NI MANUSIA!"

SORANG LAGI
MENJAWAB "AKU RASA DIA MANUSIA YANG CAT BADAN DIA GUNA NIPPON ODULUS? YANG DALAM IKLAN TV? NIPPON PAINT! NIPPON PAINT! NIPPON PAINT..." TERDENGAR LAGI SUARA MENJAWAB "BUKANLAH AKU RASA DIA MANDI PAKAI FEBREZEE MEMANG BERBALOI! SEBAB TU DIA PUTIH!" SEORANG LAGI MENYAMBUNG "DAH REZEKI DIA PUTIH MACAM TU KITA TERIMA AJELAH SURATAN TAKDIR" DAN SUASANA DI TINGKAT 11 HOSPITAL TERSEBUT MENJADI AMAT BINGIT SEKALI

APABILA KEADAAN MENJADI HURU HARA AKU PUN MENCELAH "MAAF SEMUA SEDARA HITAM SEKALIAN NAK TUMPANG TANYA? MANA
TANGGA KE TINGKAT ATAS?" TETIBA ADA SALAH SEORANG LELAKI HITAM ITU TAMPIL KE HADAPAN DAN BERKATA "NAMA AKU HITAM BERKILAT BOLEH TAHU KENAPA KO NAK KE TINGKAT ATAS PLAK? NAK BUANG ANGIN KE? HAHA"

AKU "MAAF BUKAN SAYA NAK KE TINGKAT 13 NAK JUMPA KAWAN?"
HITAM BERKILAT "HUH! TINGKAT 13 NAK JUMPA KAWAN? HMM...ADA KE MANUSIA KAT SANA? SETAHU AKU TINGKAT 13 TAK WUJUD? TINGKAT 13 TU ATAS BUMBUNG! HAHA"

TETIBA SEORANG LAGI LELAKI TAMPIL KE HADAPAN "AKU NI PLAK HITAM LEGAM EH! KO NAK
KE TINGKAT 13 KAN? PAKAILAH LIF TAKPUN PAKAI ELEVATOR CEPAT JIMAT DAN BERKESAN! WAKAKA" TETIBA SUASANA KEMBALI HINGAR BINGAR KEMBALI

AKU BERKATA DALAM HATI "CIS! DORANG PERMAINKAN AKU!" JADI AKU PUN MENGAMBIL KEPUTUSAN MENINGGALKAN MEREKA DAN TERUSKAN PERJALANAN MENCARI TANGGA UNTUK KE TINGKAT 13 BILA SAMPAINYA AKU KE DEPAN LIF
ADA SEKUMPULAN 3 ORANG BERKULIT PUTIH PLAK!

AKU TERKEJUT DAN BERTANYA "EH! TADI JUMPA ORANG HITAM
MACAM MANA SEKARANG JADI PUTIH PLAK? KORANG PAKAI CAT APA NI?" SEKUMPULAN ORANG BERKULIT PUTIH TERSEBUT MEMANDANGKU DAN BERKATA "KENAPA KAMU ADA DISINI WAHAI ORANG MUDA NAK CARI SAPA? KAMI MEMANG PUTIH SEJAK DARI AZALI LAGI! YANG HITAM TU KAMI RASA DARI PUAK LAIN? KAMI PUAK PUTIH!"

AKU MENGELENGKAN KEPALA DAN MENGARUKAN KEPALA YANG TAK GATAL? HEHE AKU BERTANYA "MAAF SEDARA NAK
TANYA SIKIT MACAM MANA NAK KE TINGKAT 13?"

SALAH SORANG DARI MEREKA MENAMPILKAN DIRI DAN BERKATA "EH! ADA BAU MANUSIA! SAYA PUTIH BERSIH
ANAK MUDA NAK KE TINGKAT 13? NAK BUAT APA? BAHAYA TEMPAT TU? BUKAN CALANG-CALANG MANUSIA YANG BOLEH KE SANA! RISIKO" DAN SEORANG LAGI RAKAN PUTIH BERSIH MENJAWAB "MAAF SEDARA SAYA PLAK PUTIH SUCI INGIN MENYAMPUK? ORANG MUDA NAK KE TINGKAT 13? NAK CARI SAPA? ATAU ANDA MEMANG ASAL ORANG TINGKAT 13?"

AKU "ER.. PUTIH SUCI DAN PUTIH BERSIH HUH! KENAPA PELIK
BENOR NAMA KORANG?" TETIBA SORANG LAGI MENJAWAB AGAK KASAR NADANYA "WAHAI ORANG MUDA! CAKAP BOLEH SEBARANG CAKAP! MAKAN BOLEH SEBARANG MAKAN! SILAP CAKAP! TERSILAP MAKAN! BURUK PADAHNYA! NANTI KERACUNAN MAKANAN!"

PUTIH BERSIH "EH! PUTIH SILAU ANDA KENAPA? TETAMU KITA TANYA KENA JAWAB DENGAN ELOK? LAGIPUN KITA KAN ORANG BAIK-BAIK?"
PUTIH SILAU "CIS! APA YANG BUAT BAIK-BAIK PLAK? LAGIPUN DIA KAN MANUSIA! SPESIS KITA TAK LAYAN MANUSIA!"

PUTIH SUCI MENEMPUK BAHUKU DAN BERKATA "ORANG MUDA PERGI KE ARAH SANA DAN
BELOK KE KIRI AKAN ADA 1 TANGGA KE TINGKAT 12? SEMOGA BERJAYA!" AKU "EH! KORANG MACAM MANA?" PUTIH SUCI "JANGAN RISAU KAMI AKAN SELESAIKAN MASALAH KAMI SENDIRI? SEGERALAH KE SANA!"

AKU PUN BERTERIMA KASIH DAN BILA AKU MULA UNTUK MELANGKAH PERGI DI HADAPANKU PLAK ADA HITAM LEGAM,HITAM BERKILAT DAN SORANG
LAGI HITAM APA AKU TAK TAHU? MENJELMA DI HADAPAN MEREKA BERKATA "WOI! KO NAK KE MANA? KAMI BELUM SELESAI LAGI DENGAN KO! TAKDE ADAP PUNYA BUDAK! BLAH MACAM TU JER!" AKU "ERK.. MACAM MANA NI?" AKU TERUS MENGELEBAH MEMIKIRKAN APA YANG DORANG NAK DEKAT AKU NI? SUSPEN PLAK....


P/S=apa yang geng hitam nak dekat aku ni? dan sapa plak geng hitam dan putih ni? semuanya akan terjawab esok! hehe

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..
hitam ko!
ak putih!
hakhak!

NARDtheNERD berkata...

hitam manis xde ke dik?.
hehe~

FyZa berkata...

hitam? putih? hehe..itam manis lg swet..;p

mr.syazwan berkata...

aku pun terus mengelabah menunggu cerita seterusnya..

teng3

Ren berkata...

terbaik la bro..aku rindukan hantu2 ko.....

AngahSayang2314 berkata...

alamak hitam2 lagi... ermm suspen nie???? jeng..jeng...

Asmi Asmidar berkata...

la...tak ikot dry awalz la

senandung semalam berkata...

apo2 jo lah...
hahahaha

MR. SYAH berkata...

hahha.. mcm2.. cerita kau ni aku baca dh tgh2.. tp menarik..

Afzainizam berkata...

-SalamAidilfitri-Maaf Zahir & Batin-
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat

wooooo hitam-hitam si tampok manggis walau pun hitam tetap manisss

AngahSayang2314 berkata...

singgah siniii

Unknown berkata...

lelaki ini=hahaha

Unknown berkata...

nard=ade2...

Unknown berkata...

fyza=hitam manis? tunggu...

Unknown berkata...

wan=hahaha thnkz!

Unknown berkata...

janggel=hahha thnkz!

Unknown berkata...

angah=nk thu tunggu...

Unknown berkata...

mida=hehehe mmg klu x ikut susah sikit nk phm...

Unknown berkata...

SS=ok jer... hahaha

Unknown berkata...

Syah=hahaha thnkz! :)

Unknown berkata...

afzainizam=hahha thnkz!

Unknown berkata...

angah=hehehe

annfrendly berkata...

errr..tingkat 13..
kalau orang putih dorang takut gan no 13..dorang cakap no antu..

Unknown berkata...

ann=tu la pasal 13 mmg menyeramkan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster