Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 29 Januari 2013

GANGNAM STYLE ANIMATION

Salam.. macam biasa entry aku sepanjang minggu ni video je la malas nak menulis dah sekarang idea tak datang lagi apa-apa hal korang layan je video ni...



P/S=perghh! kretif betol mamat ni rajin betol dia lukis tu?? hahaha

7 ulasan:

shazrina berkata...

rajinnye laaaa nak buat bende ni seme ...tapi, boleh tahan laaa ..cantik katun die ..

sabella mohamad berkata...

haa bella dah tengok benda ni kat fb ! tersangatlah kreatif & rajin ! :D

محمد رازيق berkata...

ni namanya kreatif. nice

Cik Yaya berkata...

terbaik...kreatif btol... ^,^

Miss A berkata...

gilallahhh buat kartun PSY! apekahhh motif? lol

O CIKTEDDY berkata...

awesome!

zEri sAfEerA berkata...

alamak. xleh tgok dah video ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster