Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 9 Januari 2013

PERKARA DILARANG DILAKUKAN DIMASJID!

 Salam... kali ni entry aku macam biasa malas nak menulis panjang-panjang aku letak je entry pasal video senang sikit? korang klik play je boleh tengok dah... hehe entry kali ni pasal perkara yang tak boleh kita buat kat masjid!!!! ingat!!! korang tengok la video kat bawah ni....
  



macam mana? ada yang agak lawak jugak tapi dalam lawak-lawak pun inilah benda yang selalu terjadi! ha!! macam dalam video ni korang perasan tak masa nak solat tu ada sorang mamat tu dia bawak keluar punya banyak barang dalam poket dia hingga menggangu orang sebelah nak solat kan???? agak kelakar kan? 

Tetapi benda tu pernah berlaku kat aku masa tu aku solat Jumaat kat UUM bulan 9 tahun 2012 masa tu nak mula dah solat jumaat,aku dengan ayah aku berdiri kat tepi pintu tiba-tiba ada plak sorang mamat africa kot? entah aku pun tak tengok muka dia aku agak je sebab aku tengok tangan dia agak tak berapa cerah jadi sangat la jadi aku andaikan dia orang africa..

 Dia dah la datang lambat tapi berdiri sebelah aku tok imam dah nak mula solat? mak.. ai... dengan dompet,sikat,chewing gum,nset,coklat hack,pen,pensil dgn buka nota kecik dia bawak keluar letak kat depan? aku tengok tu nak tergelak dah masa tu tapi nasib baik tak tersembur aku masa tu kalau tak habis batal la solat... adoiyai...




P/S=tapi aku tabik dengan video ni sebab semua yang ditunjukan ni bukan hanya untuk suka-suka tapi untuk panduan kita semua agar menghormati masjid....

3 ulasan:

sabella mohamad berkata...

haha . lawak . tapi ada mesej ^^

shazrina berkata...

hikhik tak tengok lagi kalo perempuan yang sembahyang kat masjid ..beg sebesar besar bantal die letak kat depan, atas sejadah ..tapi aku faham, deme buat cantu sebab takut barang hilang ..

zEri sAfEerA berkata...

amboi,,, dah macam poket doraemon. mcm2 ade. btw, it's a good vdeo 2 b watched.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster