Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 24 November 2010

AWARD

Salam... thank kepada bro Fello Ariza sebab kasi aku award! bukan 1 atau dua? dia bagi 3!!! hahaha bangga betol aku dapat tiga anugerah! ha! korang jangan lupa lawat blog dia kat sana macam-macam ada!! ni award dia kasi dan soalan sekali...











1.berikan 1 nick name untuk sy

nick name untuk ko ke? aku kasi Fello Ariza berdasarkan nama ko jugak... Ok kot?


2.ucapan untuk pemberi award ini

terima kasih bro!!


3.berikan 6fav artis / singer / group yang korang minat

aku kasi yang perempuan je la kot?

Selena Gomez,

Anith Aqilah,

Shila OIAM,

Miley Cyrus,

Diana Rusdi

Megan Fox!

cis! aku minat yang lawa-lawa je rupanya? hahahahha (korang nak tahu sapa artis yang aku minat ni sila copy nama dorang paste je kat google images)


bagi award ini kepada kawan kawan blog / followers
(minimum 10 org)

macam biasa aku akan bagi orang yang komen entry lepas...




jangan lupa ambik ketiga-tiga award aku kasi ni yer...


====jawapan entry lepas=====

kuih lapis nyonya
kolak ubi
kuih pasung
kuih kekara
serabai


P/S=jangan tanya kenapa nama dia pelik? sebab aku pun copy sebijik dari kawan aku.. hehe

28 ulasan:

NARDtheNERD berkata...

baiknya abg fell bg adik award..
byk pulak tuuu.
ekeke..
:P

Unknown berkata...

Sekali 3 dapat chaiyok!!!!

- zuriey - berkata...

kira saya pun dapat 3 award juga ke.

Raji and Yeen berkata...

woah2
smpai 3 award kau hambat ;P
ad wat teka teki ker
xhabaq owh
hahaha

najihah berkata...

wahh..3 sekali..terima kasih nick :D

ala,no 2 tu ingat pengat pisang..haha..hampeh btol tk nih..

aqish berkata...

tahiah nick!!!
lama akak cuti blogging rupanya!

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

Tima kasih dik..suker2.. :)
Ade modal akak utk n3 akan dtg...huhu :D

::FAIZ:: berkata...

Tq Nick....

hans berkata...

thanks
eh,untuk jawapan di komen ko tu
dah ada blogger komen..
jadi,mungkin lepas nih ko tak akan berasa pelik lagi

http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/11/pendirian-dan-alasan.html

Miss AZ berkata...

fuyoo..
byknya dapat award :)

::FAIZ:: berkata...

tq

U.Y.A berkata...

walaweii..manyak yer award dia!!gud2

BENA berkata...

wah TAHNIAH2 sebab dapat banyak award! heeeee~

Unknown berkata...

nard=huh?

Unknown berkata...

jemar=thnkz!

Unknown berkata...

zuriey=yup! hehe

Unknown berkata...

raji=teka teki apa?

Unknown berkata...

TK=hehe sy pun ingatkan pengat jgk rupanya member kata kolak?

Unknown berkata...

aqidh=sapa ni???

Unknown berkata...

shinju=ada lagi... hehe

Unknown berkata...

faiz=ok2...

Unknown berkata...

hans=ape mksud ko? aku pun pening...

Unknown berkata...

amirah=thnkz!

Unknown berkata...

faiz=thnkz!

Unknown berkata...

suria=thnkz!

Unknown berkata...

bena=thnkz!

Cheqna berkata...

Alamak, kenapa akak miss award ni..baik lah dtg jenguk..hehehe..

akak ambik ye, tenkiu, tenkiu..

:-)

Unknown berkata...

cheqna=ambik jgn x ambik yer... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster