Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Rabu, 13 Februari 2013

10 LAGU YANG AKU SUKA BULAN FEBUARI

Salam... macam biasa trademark blog aku letak video je buat masa ni? hehe tapi kali ni aku nak letak 10 lagu yang aku suka dengar saja nak kongsi kalau korang pun suka la... layan je video bawah nih...



 
ST 12-Putih Putih Melati


Shae-Sayang


S.U.K.A-Encik Mimpi


Baniera Band-Memori Kita Disini


Smash-Run


Gangnam Style -Psy


Asal Aku Ok-Awi Rafael


Teman Penganti-Black


Kamu Saja-Ainan Tasneem


Adamu-Najwa Latif


P/S=ni antara lagu yang ada kat dalam nset aku dan lagu ni jugak la bila time bosan aku dengar? hahaha kalau korang rasa "eh! apa punya bangang mamat ni minat lagu-lagu ni?" eh! aku bukan suruh korang pun suka lagu ni ni cuma lagu-lagu favourite aku la biasalah lain orang lain citra rasa... kalau korang suka lagu apa ye??? hehe (tapi lagu-lagu ni tak kekal lama rasanya sebab aku tiap-tiap bulan mesti sumbat lagu baru dalam nset hehe kira yang 10 atas ni lagu bulan febuari yang aku baru letak dan baru nak suka la... hehe)

3 ulasan:

Jujubabes berkata...

lame dah makcik tak denga lagu lagu ni ..ade laaa lagu lagu kat atas tu yg makcik pernah denga. Yang makcik tak pernah denga lagu dari st12, S.U.K.A, bANIERA bAND, Smash ngan Awie Rafael ..makcik ni memang ketinggalan sikit ..hik hik hik

Yaya Mohd berkata...

1 pon xsmae dgn yaya..hehe ;p

asliner berkata...

lagu tmn pengganti je yang bertakhta dekat dalam hdset. yang lain tak ambil port. tapi sangat suka dengan lagu adaMU, cume takde kat dalam hdset je. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster