Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 18 Jun 2011

NAMA TUKAR JADI WAJAH?

Salam.. kali ni aku nak tunjukan cara nak tukar nama korang jadi wajah? paham tak? macam ni aku ada jumpa 1 laman web ni kalau tulis je nama terus naik muka? macamlah dia tahu sangat nama muka kita dengan hanya tulis nama je? ha! korang pening ke? senang korang klik je SINI

Nick
dah macam perempuan plak bila aku taip nick...


Irfan
ceh! bila taip irfan plak sekali muka selekeh la plak? adeh..


Akhirnya!!!

II
II
II
II
II
II
II

bila aku taip NICK IRFAN ini yang keluar!!! ARGH!!! macam samseng jer! tak puas hati kenapa kepala aku botak! cait! janggut dan betol dah cuma kepala je botak plak? adeh...


P/S=korang macam mana plak ye? try la jadi rupa macam mana plak nama korang tu... hehehe (apesal aku takleh upload video kat entry!!! korang macam mana boleh upload tak?)

19 ulasan:

Wanie Affandi berkata...

hahahaaha..comel2 je!! >.<

BERMASALAH berkata...

HAHAHA

ini info baru utk saya,

ok saya try.

thanks ya.

Unknown berkata...

ahha , muka fara jd blurr gila , ukey ag la muke nick ;p

AimiiiLove berkata...

hahaha,kelakar gilew.samseng la sgt kan.haha

guesswhoiam berkata...

hahaha sounds like fun! nk try la.. hehe

Scorpio Warrior berkata...

hahaha. lawak la website tu. haha. bole tukar muke plak. haha

- zuriey - berkata...

hahahah..macam2 awat jdi cam2 rupanya..nak test gaklah

Shima Hishamuddin berkata...

haha dah penah buat, kalau xsilap gmbr laki kot. ahaha.

dill berkata...

haha!

dill nak cube la pasni

dill.

FatinFirdaus berkata...

hensem apa.... huhhuhu

NARDtheNERD berkata...

ehehe. nak gi try la cam best jek..
:))

Shyrazrul berkata...

huaaa..elok2 nama sye pompwan..kluar muka gangster berjanggut...ape punya link lar awak bg..huhuhu~

Anne berkata...

haha lawak jep..anne x berani nk cube takut woo..huhu

Fyqa berkata...

lst tu nmpak kacak. auuwwww ;)

puteri ain berkata...

gmba aku jadi lelaki weyh. tak patut betul .. haha

adwafarahin berkata...

hi abg botak! hihi ^^

Tanpa Nama berkata...

kesian nick irfan
tbe2 jadi muka samseng pulak
:P

iem berkata...

cam sesuai je muka yang last sekali.
haha

Oasis berkata...

Alamak, tak sanggup nak try. Ntah ntah keluar gambar hantu. Kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster