Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 12 April 2011

CUTE TAK?

Salam.. kali ni aku nak tunjukan reaksi mimik muka bayi-bayi di seluruh dunia apabila dilahirkan! kawan aku kirim kat e-mail tadi jom kita tengok cute-cute semuanya... hehe














kawan aku kata malang sungguh ibu bapa bayi kat atas ni? cis! ish! tak baik la betol ada plak kata macam tu? tapi bagi aku semua baby di dunia ini comel-comel tak kira la bangsa apapun (aku kalau dapat baby ke? tak kira la anak sapa mesti nak cubit pipi dia sampai merah lepas tu biar dia meraung nangis sebab bagi aku nampak comel!!! haha sebab tu aku masih takde anak buah lagi mungkin kakak aku takut anak dia kena seksa dengan aku agaknya? ha! korang yang tengah tengok blog aku ni yang mana ada baby? jaga-jaga sebab kalau dapat kat aku hahaha)



ha! korang cuba tengok baby dalam video ni? apa korang rasa? kalau aku seriusly memang kalau dapat aku cubit pipi baby ni sampai lebam!!! haha


P/S=hmm.. esok nak letak entry apa la? semenjak jadi bussinesman jual PC game ni semakin terhad masa aku nak update blog? hehe

25 ulasan:

kiwi berkata...

memg btol2 cmtu ke??huhu

Tanpa Nama berkata...

comelnya..tapi yang menakutkan..huuu

Tanpa Nama berkata...

baby mmg cute
mula2 mg nk cubit jew
tp klu da bso sakit otak nk jge...sbb kras kpala...

Anisa Hang Tuah berkata...

alalala.sumenye tomei2

Miss AZ berkata...

kebanyakkan baby semuanya comel2..
haha!! maybe jugak sbb tu u takda anak buah.. =p

nurkaloi berkata...

hahah
sabau jer laa
baby kecik2 cmne pun laa nmpak comey jer

tp bile da besar cam setan perangai
ase nak tembak jer ann ann

hahahah

::FAIZ:: berkata...

mcm kena Edit

terokai seni berkata...

tunggu la baby memasing nanti bila berkesempatan

Cik SHiNJU berkata...

Hehehe...cute2 semuanya...
Biz dah maju ni,bila nak banje akak? :P

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

baby mmg comei2... tapi masih ada juga yg sanggup membuangnya...

Shima Hishamuddin berkata...

haha anak sedara saya comel lagi :P

Hanis Azla berkata...

akak pun selalu geram bila tgk baby.. mmg tak sah kalau tak cubit sikit pipi mereka tu.. he..he..

cik sakdi berkata...

ala baby baru lahir memamg la muke berkedut2 sikit, kalau dah sebulan dua barulah comel2 n kulit lembut2. hehe

Unknown berkata...

Hohohoho... cutenya baby-baby tu semua. Yang dalam vid tu pun cute. Awan ada anak buah, comel. Hari-hari nak kena timang saja. Mungkin, belum sampai rezeki lagi untuk saudara menjadi pak cik. Tapi, memang best kalau rumah kita ada baby.

Sidratul Muntaha berkata...

tgk muka baby
aku rasa nak mengandung lagi!
dush!

- zuriey - berkata...

macam2 memek muka..tak comel..hehe

Anne berkata...

huhu memang comel..tp nape la muke2 bby kt atas tu agak menakutkan sedikit??huhu..

azi nur berkata...

aloloo matangye muko bby..huhuu

WanFadhilah berkata...

baby ada yg cute. tpi yg dalam ni memang betul2 ke atau yg dh di edit. huhu.. konpius plak..

btw, ada backlink ke blog ni untuk entry ini
Freemason Lagi

asliner berkata...

uish..
sian baby tue buat muke macam tue..
menakutkan! =)

p/s: wah.. baru ku tahu nick dah jadi businessman skrang..^_^

mr.syazwan berkata...

anak buah ku lagi cute kot..

hahaha

ayie berkata...

haha muka memasing lg tua dr aku..hehe

Oasis berkata...

ada yang comel...ada gak yang....urmm

Takut lah nak dukung.

zaty luvlianncez berkata...

alahai..xcumei dh jd.huhuhu

zaty luvlianncez berkata...

alahai..xcumei dh jd.huhuhu

Ushaaaa cni---->

terhenti di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster