Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 5 Disember 2010

PARKING KERETA?

Salam... ha! aku cuma nak tanya sapa ada kereta macam mana korang parking kereta? aku respek la sapa yang dapat parking dengan betol sebabnya korng tengok la sendiri gambar di bawah ni....














P/S=jadi kesimpulan entry aku ni? korang ingat senang nak parking kereta? kena pandai agak ruang kalau tak jadi macam ni la... hehe jadi kepada semua yang memiliki kereta dan takde masalah pun nak parking kereta? aku respek kat korang!! termasuk ayah aku jugak.. hehe

36 ulasan:

Loyar Lawa berkata...

x reti side parking :-(

mr.syazwan berkata...

FUUUYOOO

ku x suka parking tengah2 bukit aiyoo chuak seyh

Raji and Yeen berkata...

org kt Malaysia lagi kreatif kalau bab parking kereta ;P
ad yg betul ad yg dia edit juga kan ni? o.O

mie berkata...

nice parking..
heheee

supergassoline berkata...

ya Allah...
igt kete tuh harge singget 20sen pe...
atoiyai...

Unknown berkata...

Salam nick irfan..
Betul..kadang agak payah nak cari parking ..ruang kecil kena hati2. Macam2 keadaan ya..dalam pic2 tu..hati-hatilah selalu.

Unknown berkata...

Nak tanya..betul ke daftar nuffnang letak ke blog dapat duit hehe..adakah nick pernah di kirimkan wang tu atau terus debit ke akaun bank nick..harap bg jawapan ya..hehe..pkcik ni agak ketingalan...

Cik SHiNJU berkata...

Miahaha...yg parking rapat2 x hengat tu cemane la nak kuar nt..

arebue berkata...

klu bleh nk cr parking yg luas, senang kluar masuk

hans berkata...

tempat nak parking kereta yang paling susah ialah Uitm Shah Alam

P/S : Apakah Perasaan Anda Apabila Umur Anda Menjadi Bahan Tekaan? Gembira Atau Duka Atau Tiada Apa - Apa Perasaan?

Rina Rossoneri berkata...

plg cemas bila nak parking pastu ada kereta sibuk nak lalu

Zahra berkata...

aiyoo..mmg
pandai paking keta!

princess ain ♥ berkata...

Hihi...klakar...=p

Tanpa Nama berkata...

langsung x klakar...

Anati Soki berkata...

ahahaha.. anat suke yg bas parking tuh! WAHAHAHAH..style

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ berkata...

masih xpro lagi bab parking2 nihhh;p

Unknown berkata...

LL=btol3... hehe

Unknown berkata...

wan=btol jgk tu...

Unknown berkata...

raji=aku pun x pasti btol ke edit?

Unknown berkata...

mie=hehe

Unknown berkata...

cepet=btol tu...

Unknown berkata...

etuza=btol tu

Unknown berkata...

etuza=pasl nuff??? kjab,,..

Unknown berkata...

yun=kluar kot bumbung agaknyer...

Unknown berkata...

arebue=btol3...

Unknown berkata...

hans=kenapa plak?

Unknown berkata...

rooso=bahaya jgk tu...

Unknown berkata...

azza=hahha

Unknown berkata...

ain=hhehee

Unknown berkata...

azz=aik?

Unknown berkata...

anat=nape?

Unknown berkata...

ismi=hehehe

::FAIZ:: berkata...

aku paling geram klu org parking senget, menyebabkan susah kete lain nak masuk parking......nak kluar pun susah. aku rasa nak calar je kete tu......

Unknown berkata...

faiz=xkn sampai mcm tu sekali faiz?

Laila Farhana berkata...

naik bus je la wak.xyah susa2 pk..
bior pacik drebar yg pk kan.hehe

Unknown berkata...

laila=hahaha btol jgk tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster