Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 17 Oktober 2010

GAMBAR LAWAK LAGI?

Salam.. ha! semalam korang ada perasan tak aku promot enset aku? aku cadang nak jual sebab aku nak beli enset baru! tapi memang aku dah beli pun enset baru pun tadi petang dengan menggunakan duit nuff aku! yang bestnyer cukup-cukup plak nilai enset baru aku dengan duit nuff aku? faham tak? hahaha memang rezeki la macam tahu-tahu jer.. jadi nset lama tu buat masa ni ayah aku pakai sebab aku ada dua simkad jadi aku kasi ayah aku satu... ha! terlupa plak korang layan la dulu gambar lawak ni... sama kita ketawa... hahaha




ni mesti tuan punya kereta silap sidai seluar kecik ni? hahaha



ni sah kalau aku jalan kat pejalan kaki ni mesti terpijak brader ni? apa daa tido kat sini nanti orang ingat mayat plak?



erkk.. boleh bagitahu aku yang mana jalan sehala sebenarnya ni????



aku rasa pintu ni dicipta untuk orang bunuh diri...



akhir sekali memang tak boleh blah! tak nampak sila klik untuk gambar beso? aku pernah terjumpa jugak signboard macam ni tapi dia tulis lagi dasyat dia tulis "kalau nak mencuri ingat Allah kalau nak berniaga ingat tuan rumah" sampai sekarang aku masih confius apa maksud dia...




P/S=henset baru aku jenama ehem-ehem malu nak bagithu tapi nama belakang ada Berry! berapa harga? RM2000? RM15000? RM1000? RM500? eh! pandai-pandai korang ni mahal sangat tu harga dia seriusly! RM100 jer betol ni!!! lalala

30 ulasan:

MR. SYAH berkata...

hahah.. sudah kuduga.. balack berry ke nik?? wah!!

sugar2 kapas strawberry berkata...

black berry !

Rowena Zainuddin berkata...

oohhh..
org yg tido kt divider tu tak panas ke dia tido situ..
mesti sunburn dia kan..
harap dia xlupa pakai sunblock laa..

signboard yg last tu comel..
dia suruh pencuri senyum!
hahahaa~

FyZa berkata...

pic yg sgt x buleh blah..haha..aik berry harga 100 ja? kamu biar btul dek oiii

Nas berkata...

hu3...lawak2 la gambar tuh...
lagi2 gambar yang no. 1 dan 4..
hehehe....orang yang tido tengah2 jalan tue nak mampus ker..
sedar2 mampus..:P

ala,blackberry kan...atau blueberry? hehehee :P

jom bace entri terbaru nas klik:

permainan zaman kanak-kanak dulu memang best

Mr. Asada berkata...

hahaha.. belakang ada berry ea.. ke jenama baru?? aweksberry.. lalala~

NARDtheNERD berkata...

sila senyum ketika mencuri.
ehehehe.
:))

Balqish berkata...

nick kalau baring tgh2 jalan.
lepas tu buat gaya mcm baring dekat atas devider tu pun ok gak.
pernah akak tgk ada org amek gambar gitu.

Rina Rossoneri berkata...

blueberry ye...hehehe

Wani J berkata...

betuL ke bLackberry rm 100 ? haha

BENA berkata...

hahaha. sengal nye sigboard . siap suh senyum. menganjen namenye tuh . HAHAHA.


wow! beli black berry laaaaaa tuh kan kan. heee~

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

ada kat umah l0lly. sebijik pintu umah die camtu hahahahah!!!

asliner berkata...

nk jugak btau hdset ape yg dye beli..=p

pawaka19 berkata...

perg adake tidor tengah jalan macam tu..

Unknown berkata...

syah=blackberry? salah la...

Unknown berkata...

sugar=nope! salah.. hehe

Unknown berkata...

rowena=hahaha signboard tu yg xleh tahan...

Unknown berkata...

fyza=yup! serius la kak...

Unknown berkata...

nas=dua2 salah... hehe

Unknown berkata...

asrada=ko teka btol jenama bru tp bkn hahahhaha ade plak aweks berry?

Unknown berkata...

nard=hehehe

Unknown berkata...

balqis=eh! akak pnh tgk gak ke?

Unknown berkata...

rossneri-bkn2... hehe

Unknown berkata...

mawar=bkn blackberry la...

Unknown berkata...

ribena=bkn la... hehe

Unknown berkata...

miss lolly=kt mne tu?

Unknown berkata...

asliner=nnt sy tunjuk...

Unknown berkata...

pawaka=dia gila agaknya....

annfrendly berkata...

kelakarla.. pic yang last tu.. siap suh pencuri senyum lagi..hehe

Unknown berkata...

ann=hehe yg tu paling kelakar....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster