Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 17 Mei 2010

TAGGED

=TAG DARI NURAISYAH=


A) Ucapkan time kaseh pd blogger yg tag anda n sertakan
link blog skali.
dapat 2 juta ke? wah! thankz tag saya dua juta ni!! nak buat apa duit 2 juta ni? masuk minang awak la senang? hahahahha jangan marah gurau... hehe apa-apapun thankz nuraisyah! kasi saya 2juta!


B) Tag kan kat kwn2 korng yg semestinya akan layan berangan bersama2 korng (nak tag kat 2 juta kawan pon tak pe)
~ok..korg2 yg d bawah ni sila2 la jawab tag ni klau ade mase~

zulkbo,sugar kapas,angah1234,para,ghostone,cikecik,cikcepet,ciktot,miss kacang,cik ubi,nardnerd,ice juliet,balqish syafiqa dan fyza (sory lupa nak link sekali? intenet low)


C)Apa agaknya angan angan korng tu? korng berangan
nak buat per ngan duit ni?

Ok..nak berangan kejap..

1) Aku nak kawin 4! sorang orang cina,sorang thailand,sorang jepun dan sorang korea!
2) Ada lebih bagi kat parent
3) Aku nak buat open house khas makan kat hotel berbintang-bintang untuk follower aku!
4) Aku nak buka studio sebab aku nak terbitkan cerita hantu aku? hahaha
5) Aku nak buka bussiness
6) Aku nak melabur supaya duit aku sentiasa banyak!
7) Aku sedekah sikit kat anak yatim
8) Aku nak beli rumah kat luar negeri
9) Aku nak beli cd game banyak-banyak! haha
10) Aku nak melancong luar negeri
11) Aku beli Pulau nak buat resort
12) Aku nak beli kapal Royal Caribbean
13) Aku nak beli jet peribadi
14) Aku nak beli kereta Lambogini dan Porshe
15) AKu nak beli motor Harley Davidson
16) Aku nak beli handphone banyak-banyak! haha
17) Aku nak ke mekah
18) Aku buka syarikat penerbitan buku
19) Aku nak beli Supermarket
20) Aku nak bina Disneyland kat malaysia!

cukup 20 sebab! 10 sebab habis 1 juta? lagi 10 habis 1 juta! haha
korang macam mana plak? hehe


P/S=thankz! kepada semua yang sudi beri pendapat tentang entry henset semalam? nanti aku bagi tahu member aku...

30 ulasan:

Balqish berkata...

nick pandai pilih tu, tak nak kahwin dengan melayu! :)

FyZa berkata...

wow..gila ah 2juta 2..mmg bes ar klu dpt 2juta 2..mkn setahun x abes..hoho

zulkbo berkata...

salam..
alamakk
ada duit 2 juta ke
besttt...la la la
nanti uncle jawab
he he..

Ice Juliette berkata...

kawen 4?? melayu xde pon ye?? xde pluang la tka... wakakakakakaaa

btw, thnx tag tka

AngahSayang2314 berkata...

arrrrrr kena tag lagi... baru selesai 1 teg ingtkan dah tak ada ermm ada gak lagi

Tanpa Nama berkata...

thanx kerana tag..
tp seperti biasa..
ak sgt2 busy..
nak g prsidangan kowt!
hukhuk....
weh..
demand betoi..
nak kawen ngn awek jepun n korea!
hakhak!!!!

NurSya berkata...

dpt dua juta je boleh minang aisya..xdpt..memg kne reject..muahahhah,,;p

p/s --> angan2 awk memg hebat2 blake nick irfan..;p hahak

supergassoline berkata...

nick....!!
heheee tenx mewhhhh taG c.cepet...
nt c.cepet jwb oke..
uewps...
nick pown diTAG jugax...
ahaaa nah jwab yewpz..!!

:))

Zazachan berkata...

jepun? korea?tinggi taste kamu..huhu

iyllienaz berkata...

pergh...besar angan2..hehe

sugar2 kapas strawberry berkata...

ahahahah..bykkny kali ni sy kena tag..smpai sy sdiri pon x igt.agagagagaga ;)

love_angel~ berkata...

smga t'capai hasrat2 itu..kalu niat baekk,insyaAllah..:)

wish no. 1 tu mmg x leh blah..heheh

cik FS berkata...

waahaha..

yg belanje follower sy sokong sgt2.. haha.. ;p

Unknown berkata...

balqish=bkn xnk masalahnyer pmpuan mlyu smua reject sy!! uwaa!!!

Unknown berkata...

fyza=btol! mmg mkn x hbis2! hehe

Unknown berkata...

zulkbo=byk kan uncle? mmg pening jgk la.. hehe

Unknown berkata...

ice=sape la pmpuan mlyu nk kt abg ni? sob2....

Unknown berkata...

angah=alamak! akak marah la ok2 pas ni sy x tag akak dh... hehe

Unknown berkata...

jejaka=biasalah muka aku pun ala2 dorg gak? hehehehe

Unknown berkata...

cik cepet=thnkz! sy mmg ske tag ni! hehehe

Unknown berkata...

nuraisyah=btol ni? ok! start ari ni nk kumpul sehari sehengget harap2 leh kwin dgn awk? lalala...

Unknown berkata...

zazza=sy pun serupe dorg gak? hehehe

Unknown berkata...

iylienaz=dh org kasi 2juta kak? ape la angan2 je la... hehehe

Unknown berkata...

sugar kapas=hehhee sory....

Unknown berkata...

yana=huh! hehehe sj je nak demand lebih sbb kan dah kaya masa tu... hehe

si para para berkata...

err nick..byknya ko beli..habis tu aku ni nk beli apa pulak..hahaha pak cik kayo...boleh beli kapal selam lagi sebijik..hahaha

Unknown berkata...

para=kan dapat 2 juta? ape la enjoy la... hehe

Unknown berkata...

thnkz smua sudi komen!!! :)

mas berkata...

nick x nk yg melayu....x dak can la neyh

Unknown berkata...

mas=sbb sy mcm cina ade ke mlyu yg nk??? sob..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster