Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Selasa, 9 Mac 2010

TAGGED

aku kena tag kali ini oleh dua orang Mr Z dengan Billet dorang memang secocok! haha jangan marah? sory gurau.. bukan apa dorang ni bagi tag yang sama kat aku jadi aku letak nama korang dua ok ni tag dorang tu...



1.- Adakah anda rasa HOT???
yup! hot and spicy! hahaha

2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
macam nak buat aku tak reti la... sory banyak-banyak....

3 - cerita pasal gambar...
takde la...

4 - bila kali terakhir anda makan pizza?
14.7.2009 hari jadi aku tu... haha

5 - lagu terakhir anda dengar?
lagu "JANGAN MENYERAH-D"MASIV" korang dengarlah lagu motivasi ni...

6 - apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
main game...

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
nick,irfan,nobody,epan,fun,pak cik,hantu,pan asia dan nip

8 - tag lagi 8 org

1) PARA
2) ICE JULIET
3) MISS LULA
4) MASTER TEDDY
5) ANN FRENDLY
6) HANS
7) SERI
8) MILALARA

9 - siapakah org no.1 kepada anda?
KAWAN AKU DI ALAM MAYA...

10 - katakan sesuatu mengenai org no.5...
THANKZ KAK!! SEBAB SELALU SINGGAH BLOG SAYA YANG TAK SEBERAPA NI...

11 - no.3 ada hubungan dengan siapa?
DENGAN AKU KOT? HAHAHA

12 - bagaimana pula dengan no.4...
DENGAN AKU JUGAK KOT? HAHA

13 - pesanan kepada orang no.6...
HALO! GUDLUCK!

14 - kata2 cinta untuk orang no.2...
I LAP U! HAHAHAHA

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
YUP! DORANG PEREMPUAN...

16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda

- BILLET BLOG YANG BEST! BANYAK INFO
- MR Z BLOG YANG BEST! BANYAK ISU SEMASA
- MR Z DAN BILLET KAWAN AKU DI ALAM MAYA
- MR Z BAIK
- BILEET PUN BAIK

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
ada! sebab dua-dua boleh di makan.. haha

18 - perasaan anda wat tag ni?
best! sapa nak bagi aku tag lagi silakan...

19 - adakah anda tau si razman itu sengal?
kawan aku ada nama razman tapi dia tak sengal...

20 - a)GAY or b)LESS
giler ko! nabi tak mengaku umat kang!



P/S=OK! DAH JAWAB PUN TAG DIA BERI OLRH BILLET DENGAN MR Z.. SAPA LAGI YANG KASI KAT AKU TAG SILA TAMPILKAN DIRI AKU NAK JAWAB NI???

30 ulasan:

Eyqa Zaque berkata...

muahahaks.. makasih bro jawab teg bilet. nanti kalo ada lgi bilet tag lagi.. haha..

sugar2 kapas strawberry berkata...

hot and sipcy da mcm kfc da ..hihi
;)

deqyalalink in-situ berkata...

dah sejuta taun tak mkn pizza (tipunye) :p

NARDtheNERD berkata...

ada skandal ngan no 3 ngan no 4?..akak camane?..muahahaha~

Ice Juliette berkata...

lap u too.. hahahaa... tp abg nick ade scandal nan no 3 n 4.. uhuks3.. hehee... nnt ice jwb ea.. mybe lmbt cket laaa.. ^^ abg nick pe khaba je??

Afiqah Azmee berkata...

eh nick ada hubungan eh kiter? muahaha~

Nand Nasyari berkata...

wah..nick...curang ngn nand eh..?
nk kene babab ni..hahahaha ;D

mas berkata...

2 dia aih nick..smpy 2 skali...brtaubatlah anda sbelom anda dtaubatkan nick...hehehehe..jgn mrah...grau2 senda jew

Rashid berkata...

hot & spicy? hehe.. terus teringat ayam KFC. jommmm kfc..

love_angel~ berkata...

lapar~
mo mkn beef burger pas bc no 17.heheh

seri berkata...

hei nick,

aku jawab tag lain thu.?

Unknown berkata...

billet=thnkz bllet! nnt tag sy tau.. best! hehe

Unknown berkata...

strawberry=sedap kan hot and spcy! burger combo! hehe

Unknown berkata...

deqlaqink=yup! serius la dh lama x makan pizza KFC selalu la... hehe

Unknown berkata...

nardnerd=eh! akak pun sama tp xnk heboh kat org syh.... hehe

Unknown berkata...

ice juliet=bkn dorg je semua follower pmpuan sebenarnyer? hehehe

Unknown berkata...

miss lula=xkn dh lupa kan sy dulu boyfie lula? hahahahha

Unknown berkata...

nand=mne ade curang cuma sj xnk heboh2 kita skandal diam2 jer... syh... hee

Unknown berkata...

mas=eh! pembetulan!!! bukan dua tapi banyaklah termasuk mas jgk... hahaha

Unknown berkata...

rashid=org bru ker? sebelum ni xnmpk pun? ape pun bro thnkz sudi komen...

Unknown berkata...

yna kawai=huh! beef burger mmg sedap... hehehe

Unknown berkata...

ser=jwb mne2 pun ok jer....xpe..

Amirah Rashid berkata...

best tag ni.
tp nasib baik xkene tag
hee :D

Unknown berkata...

amirah=tag yg bru tu awk nk jwb silakan... tp tak pksa la..

mas berkata...

yew kew??mas trmasuk jugak...hehehe...best3(gedikkzz)hahaha

Unknown berkata...

mas=yup! hehehehe

annfrendly berkata...

ketawa terbahak-bahak akak dik...
baca jawapan tag adik nih...
lucu...
dalam ramai2 blogger adiklah paling mesra tag... hihihiikk... bagus...

Unknown berkata...

ann=wah! thnkz kak!!! sy mmg ske jwb tagg ni.. hehee best jwb2 soalan n... hehe

Ice Juliette berkata...

erk!! sume follower pempuan?? duhaiiii...... ahahahahaha

Unknown berkata...

ice juliet=hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster