Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 10 Januari 2010

KISAH AKU

masa aku keluar dengan member,lama tak jumpa dorang jadi kami ronda sakan la,lepas tu ada kejadian yang tak dapat aku lupa sampai bila-bila nak tau apa? jom baca cerita ni...


-CERITA 1-

cerita betol masa tu aku tengah sembang la dengan member aku kat gerai makan,lepas tu aku sakit perut aku pergi tandas nak termenung tetiba di tandas aku melihat semua keempat-empat pintu tutup! aku bengang "ada sapa dalam tak?" aku terdengar suara bercakap sendirian mereka berkata pelik-pelik? aku terdengar "alamak! budjet tak cukup?' ada juga kata "eh! apa mahal sangat?" ada juga berkata "pergh!!! terliur aku tengok! berapa hengget ek?" aku menjerit lagi "woi! cepat la keluaq aku dah tak tahan ni! hangpa dok buat apa dalam cukuq bulu ka!!" tetiba semua keluar dalam 4orang kesemuanya mereka memandangku "ko ni sibuk la! blah la lu!" aku menjawab "aku dah tak tahan la hangpa buat apa lama kat jamban hangpa beranak ker!" aku terdengar salah sorang dari mereka berkata "aku tangan kang budak ni! dah masuk la! sengal!" aku terus masuk ke dalam tandas.aku hairan apa la mereka buat punya lama dalam tandas lepas aku membuka seluar untuk melepaskan hajat aku terpandang betol-betol di depan pintu tandas berhadapanku lepas tu hati aku berkata "patut la ingatkan apa tadi? aku ketawa sakan" korang nak tau apa belakang pintu tandas di tulis "KAMI TAHU LEPAS BERAK ANDA LAPAR KAN? JADI KAMI BERBESAR HATI MENJEMPUT DATANG DI GERAI **** DISINI KAMI MENYEDIAKAN MENU YANG LAZAT DENGAN HARGA BERPATUTAN! YANG BOLEH MENGISI KEKOSONGAN PERUT ANDA SELEPAS BERAK! SILA DATANG! SELAMAT BERBERAK! TAHI PASTIKAN IA JATUH DITEMPAT YANG BETUL" adoiyai.. dalam tandas pun boleh buat bisnes siap ada menu tersenarai tau! dah tu dengan gambar sekali!!! hahahaha ni cerita betol aku masa nak pi tandas kat pulau pinang area mana? aku tak boleh bagitau kat mana nanti ramai pulak nak dok dalam tandas tu! nanti menganggu orang nak buang air besar lak? apa-apa pun? hahhahahahahhaha


-CERITA 2-

1 lagi cerita masa aku dengan member nak turun lif tingkat bawah tetiba aku terkentut tapi aku berpura-pura tutup hidung dan melihat member kat sebelah dan memberi isyarat suruh tutup hidung juga sebab kami pakat nak tuduh mamat dua org sebelah kami ni tetiba dorang pun tutup hidung kami berempat berpandangan 1 sama lain.smua tak mahu mengaku nak tuduh sapa-sapa pun takut jadi kitorang hanya melihat 1 sama lain,lepas tu lif berhenti ada sorang awek masuk pergh!! lawa beb! 23.22.21! pergh!! lepas tutup jer lif dorang bertiga apa lagi tuduh awek tu la! hahaha sian awek tu sampai menangis dorang kutuk dia! aku tak kutuk tapi selepas di cuit kawan aku,aku pun kutuk juga kata "awak busuk! kentut ada bau mashem lain kali pakai la dedoran" lepas lif berhenti lagi,perempuan tu keluar sambil nangis,kami gelak sakan kami berempat tak turun sebab kami nak pi tingkat bawah sekali.lepas tu masuk sorang abang badan pi gym tu! tetiba aku terdengar abang tu kentut sebab aku dok belakang dia tetiba dia toleh belakang aku dah cuak aku terus kata "saya kentut" kebetulan kami berempat berkata serentak plak.lepas tu abang gym masih usha kami pelik lagi aku berkata lagi "betoi bang kami kentut bersama-sama jadi kentut kami sudah bersatu padu sebab tu ada bau macam2" lepas lif buka abang tu keluar dan senyum dan berkata "thnkz! sebab korang dah mengaku abang ingat abang toleh belakang tadi nak mengaku kat korang dan minta maaf abang kentut ada bau petai dan durian tapi korang pulak yang mengaku jadi selamat.. thnkz! nanti kalau abang naik lif korang naik la sama nanti senang la abang tak payah mengaku.. hahaha" dan lif pintu lif tertutup kami terus ker tingkat bawah sepanjang dalam lif tu kami berempat ketawa sakan saja......


P/S=ni cerita semalam hari jumaat... aku keluar dengan member aku sampai sekarang aku kalau jumpa member mesti kitorang cerita pasal ni la.... cerita dua la sebab cerita satu aku je yang lalui..

46 ulasan:

master teddy berkata...

haha..lawak.,

gelak guling2 bc >.<

Insan Biasa berkata...

hihihi

ketawa wa wa.....

ASaDa RyutaRo berkata...

adoi2.. ada jugak iklan dlm toilet. lom penah jumpa lagi ni.. hahaha

beautiful_rose berkata...

erkk berak? lah pesal mcm tu pon ade ker?

Hakim Hakemo's berkata...

hahahahhaha.
siot je kentut tak mengaku.
menari bulu ketiak bace.
hahahaha.

GhOsToNe berkata...

bia betoi ade tandas yg tlis mcm tue..

hahaha

kelakoi tahap cipanzi!

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

eiiii
sebebet betoi la
ade ke patut letak iklan kat dalam
jamban..iklan makanan lak tu..
ceh..pengotor..nak promote pon agak2 la ek..
adoyai..

khairiyah berkata...

wahahha..
slekeh la kentut2 tu...x snonoh.ksian awek tu awk tduh.tp xpyhla nk nanges2..gedik jek.hoho

yg kat tnds 2 ingtkn 4 org tu org jht.tkot jek kn.hahhaha lwk3.....geli usus sy bce cte nick nih...

FatinZol berkata...

adeh...sodap lak dibaca dihari ahad...

hehe...
wt stok lawak2 ni...

happy sunday =)

DAYANA berkata...

kreatif btul la diorang... jimat wat iklan camtu kan...hahahaha

panggiL guA siv. berkata...

hahaha.
bengong.

m a h e y r a berkata...

pehhh , agk durjana korg eak .
hahha
cian dowh awek tuhh x psl2 msk lam agenda korg .

CintamaniszLite berkata...

citer betul ke tu? hehe...
kalo betul..ok ler..
leh dijadikan idea utk peserta Raja Lawak tahun ni yg kureng je lawak dorang....hehe

yna_kawaii berkata...

hahaha!siot~
lawakk gillaa!!!
hahahahaahah~

Insan Biasa berkata...

membaca lagi

Tak puas puas membaca ni ...

best gila....

kasihkuamiera berkata...

hahhah gitu pun ader

mid0rie zizie berkata...

pergh.. lawak giler sampai nanges + ketawe + kentut.. ekeke2.. mestie azabkan baunye.. muahaha..

NICK IRFAN berkata...

master teddy=jagn terjatuh lak guling2 2... hehehe

NICK IRFAN berkata...

insan biasa=jom ketawa sama2 hahaha

NICK IRFAN berkata...

asada ryutaro=2 la pelik bebenor xpnh buar dek org tp 2 la yg terjd... hehehe

NICK IRFAN berkata...

beautiful rose=ade gak hehehe

NICK IRFAN berkata...

hakimi hakimeo=malu la nk mengaku.. hehehe jatuh maruah aku nnt... hehe

NICK IRFAN berkata...

ghostone=mmg betol la nk buat bussines mcm 2 la kat mne2 pun layan..

NICK IRFAN berkata...

cikaidacomel=kretif dorg ni... tp xpe la selesa sikit berak tgk mekanan.. hehehe

NICK IRFAN berkata...

khairiyah=malu la nk mngaku nnt kena belasah lak? dh la busuk giler... hehehe

NICK IRFAN berkata...

fatinzol=thnkz! hehehe ade lagi cte2 lawak ni coming soon... hehehe

NICK IRFAN berkata...

dayana=mmg kretif tahap gaban! hahaha

NICK IRFAN berkata...

siv=sape bengong? dorg ker saya? tp xpe la mne2 1 pun sama jer.. hahahaha

NICK IRFAN berkata...

maheyra=nk buat mcm mne dh malang nasib dia? hehehe kesian mangsa keadaan.. hehe

NICK IRFAN berkata...

cintamanislite=yup! klu dorg nk sy kasi jer cte ni kat perserta raja lawak... hehehe

NICK IRFAN berkata...

yna kawai=hahahaha mmg lawak..

master teddy berkata...

eheh..kalu teddy jatuh,bro angkat x?hehe,,

NICK IRFAN berkata...

insan biasa=thnkz! sila2 baca la xpe2.. ok jer.. hehe

NICK IRFAN berkata...

kasihkuamiera=2 la mcm2 ade skrg? hehe

NICK IRFAN berkata...

midorie zizie=hehehe beraneka mcm kan? hehe

NICK IRFAN berkata...

master teddy=er... er.. tak kot segan sy just tengok jer la... hehehe tp klu awk jatuh pensan ke sy angkat la siap buat CPR lagi... hahaha

Miss Lula berkata...

ya Allah, goli pun ada baca board macam tu.. gahaha~

NICK IRFAN berkata...

miss lula=tu la skrg mcm2 ade.. hehhe

mas berkata...

hahahaha...pelik2 la awak nie nick irfan...

NICK IRFAN berkata...

mas=pelik? hehehehee

icejuliette berkata...

wakakaka...
lawak laa..
xpenah la pulak ade pngalaman jmpe menu kat toilet..
xnak ice msok lif same2 nan kowg, awek dituduh, laki lak di cover.. adess... hahaha...

NICK IRFAN berkata...

icejuliet=2 la sy pun first time ni... hehehe nk buat mcm mne awek tu sorg kami buli la dia.. tp dlm hati kesian sy tgk? nk minta no fon pun x sempat??? hehehehe

ice juliette berkata...

sempat ag terpikir nak mntak no fon ea...

NICK IRFAN berkata...

ice juliet=hehehe dh dia lawa dik... heehhe

MissXYZ berkata...

macam2 la... irfan ni...

tapi peranagi menyakat tu dah dekat nak same la kita... haha

NICK IRFAN berkata...

miss xyz=hahaha btol3! manyakat ni best! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster