Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Isnin, 3 Oktober 2011

LAGU DOUBLE MEANING KE NI? HAHAHA

Salam... aku letak video lagi ni kawan aku baru bagi tadi dia kata lagu ni best? aku pun dengar la... mula-mula aku pikir lain bila dengar lagu ni betol ke apa yang aku fikirkan ni? hahahaha tapi bila aku tanya kawan aku dia kata dengar lagu ni jangan pikir bukan-bukan pikir positif je... hehehe


lagu LEMBU ke atau?


BETIK ke atau?


BUKIT BERKEMBAR ke atau?


BATANG BERJUNTAI ke atau?


first aku dengar lagu terus aku kata Allahuakbar! biar betik! sebab aku pikir lain je lagu ni? tapi kawan aku explain lagu Bukit berkembar pasal alam semulajadi,lembu pasal lembu ternakan,betik pasal tanaman? dan batang berjuntai tu kisah nama tempat? eh! wujud ke nama tempat macam ni? allahualam kawan aku yang kata la aku bab-bab nama tempat ni lemah sikit...


P/S=ada banyak lagi lagu ni kat youtube korang dengar la sendiri hahaha (tapi aku rasa penyanyi ni orang cina sebab sebutan macam pelat je? entahlah korang rasa?)

12 ulasan:

cik sakdi berkata...

batang berjuntai tu mmg nama tempat.. jap2 tengah buffer jap nk dengar. hahaha

Cik SHiNJU berkata...

Pelik2 nama lagunye..huhuh

miera berkata...

memang ada nama tempat kat batang bejuntai..

dah penah dgr lagu2 ni kat u-tube.
memang double meaning pon. saje je. haha.

nur farahin binti sulaiman berkata...

pelik betul nama tajuk lagu nih.. hahaha.. conpius deh..

Unknown berkata...

hahha, mmg ada tempat nama Batang Berjuntai kan? hehehe

- zuriey - berkata...

batang berjuntai tu memang tau..bukit berkembar tu huhu tak penah dgr

::FAIZ:: berkata...

haha suara dia cam... hm...

Unknown berkata...

haha , betul ke ?

Oasis berkata...

Seronoknya tinggal di Batang Berjuntai...orgasm!

Shima Hishamuddin berkata...

batang berjuntai ade la. haha kat kuala selangor kalau tak silap

Afzainizam berkata...

uihhhh batang berjuntai kat sempadan rawang kan

aku pernah tengok papan tanda tu kat tepi haiway

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
skuter sanyang motor sym

ayie berkata...

hahaaha..sengal gila..suka lagu betik..haha..

batang berjuntai kat kuala selangor.. ala tempat unisel..main kampus unisel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster