Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Khamis, 8 April 2010

TAGGED

Wah! aku dapat award! hehehe thnkz kak nardthenerd!!! tag dia kasi ialah...


1. apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
tikam belakang aku??? nak buat apa kalau dia tikam aku sah aku dah mati tak boleh buat apa dah... sedih betol...

2. 6 org di hati anda ?

~parent aku (mak,ayah dan akak)
~kawan aku...
~hantu-hantu aku haha
~semua 900 follower aku
~semua sedara mara aku
~semua rakyat malaysia!! sebab kitakan 1 malaysia... hehe

3. anda rasa anda comel ?
~comel? tidak sama sekali! aku hodoh!...

4. single or taken ?
single and available..

5. blog yang anda suka?
aku semua blog aku suka sebab lain orang lain cara buat blog kan? tapi aku tak kisah pun blog dia macam mana pun? bagi aku tetap support blogger malaysia! sebab sapa lagi nak support blogger-blogger malaysia kalau bukan blogger itu sendiri! lagipun semua blog malaysia hebat!

6. adakah bilik anda kemas setiap hari ?
~tak pernah langsung! haha

7. lagu terakhir yang anda dengar ?
one in the millon=bossom...

8. last text message ?
halo... hehe

9. last phone call ?
hafizi member aku dari form1 dia kol saja bertanyakan khabar....

10. hari terakhir anda menangis ?
- tahun lepas kot? haha

11. list lima faberet colour anda .
~hitam,merah,biru,hijau dan putih...

12. orang terakhir anda ber"ym" ?

~ tak ingat sebab aku selalu lepak kat chat room jadi aku chat dengan semua orang...

13. game yang anda paling suka ?
game perang dan game bola! dua-dua game ni kalau dapat kat aku? sehari aku tak makan dan minum.. aku obses dengan game ni...

14. adakah anda peminat MCR ?
sapa tu? kalau McD kenal la...

15. apa perasaan anda semasa jawab tag ni ?
best! kalau boleh nak lagi! serius! aku suka tag!! hehe

16. anda rasa tag ni best ?
lagi mau tanya? mestilah best!!

17. tag lagi 10 orang .
=ANN FRENDLY
=IZNIE
=AMIRAH RASYID
=MR Z
=ICE JULIET
=PARA
=ZULKBO
=JEMARI SENI
=OUYUK
=DAN SAPA-SAPA NAK JAWAB PUN BOLEH...



P/S=HA! YANG AKU LETAK ENTRY SEBELUM NI MUKA-MUKA LELAKI YANG IRAS-IRAS AKU TU SEBENARNYA TAK MACAM MUKA AKU PUN? NI SEMUA KAWAN-KAWAN AKU YANG KATA JER? TAPI AKU TENGOK CERMIN TADI TAK SAMA PUN? HAHA TAPI DENGAN NUBHAN MUNGKIN ADA IRAS SIKITLAH... HEHE

22 ulasan:

NARDtheNERD berkata...

kenal mcD je eyk?..teehehe~

akak syg adek jugak...lalalala~

Cik Fasyareena berkata...

dik.hijam tu kaler ape?hehe..

wah..leh ngorat ni..single ek..hehe

zulkbo berkata...

salam nick..
alamak dapat award la pulak
mekasih byk..ingat kat pak cik
he he..jawab tag..nanti pak cik kumpul 2-3 orang dulu erk??

Rizkyzone berkata...

award dan tagnya keren euy.... aq blogger indonesia, boleh g ikutan jawab ?

Tanpa Nama berkata...

comel??
mustilah..
ak lew..!!!

OuyOk berkata...

nubhan??weeeeeewiit!!!hahaha

annfrendly berkata...

adik..
susah betul nak tunggu adik update blog?? mane adik gi selalu ilang.. macam beskut.. jap ada.. jap tarak...
ermm akak list yg 1st.. tq dik.. tq..

opss.. hantu2 pun da di ati adik?? seram akak taw..
adik tak pernah kemas bilik ke?
owh lupe.. anak manja.. mesti mak yg kemaskan :)
yeke tak comel??
tak comel tapi hensem kann...
owh.. patut ler selalu ilang2.. layan games perang rupenye..

Unknown berkata...

Nick.. Makasih bagi award dan tag! udah dilaksanakan.

Nand Nasyari berkata...

weh..xtag nand..kejamm~

Unknown berkata...

NARDRHENERD=mcd je sy thu la.. hehe syg akak jgk! lalala

Unknown berkata...

cik fasha=thnkz! kak! selalu memperbetolkan ejaan saya.. tharu rasa... hehe nk ngorat ke? silakan..

Unknown berkata...

zulkbo=ok! unlce! nnt jgn lupa ambik award ni...

Unknown berkata...

rizky=jwb je.. ambik la award ni...

Unknown berkata...

GHOSTONE=hahaha adoi..

Unknown berkata...

ouyuk=hehehe thnkz! hehe

Unknown berkata...

nand=lg 1 tag dh tag nand... hehehe

Unknown berkata...

jemari seni=hehehe thnkz kak! :)

Unknown berkata...

ann=intenet kdg2 low sikit kak? yup! nk manja dgn sapa lagi dgn mak je la? hehehehe ha! game perang jgn disebut kak obses kak... hehehe

Amirah Rashid berkata...

rasyid? salah tuu. rashid laa. haha. anyway, thanks tau. nnti akan dibuat :)

Unknown berkata...

AMIRAH=sory salah ejaan.. maaf....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

sempat lagi tue citer pasal muka dia..huhuhuhu.

Unknown berkata...

kinakoyu=heheheh sj je... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster