Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Sabtu, 3 April 2010

TAGGED

HA! MULA-MULA AKU NAK CAKAP SAPA BAGI TAG NI KAT AKU EK? AKU TAU COPY JER KAT BLOG HAMBA ALLAH NI TERUS JAWAB SEKALI TERLUPA PLAK SAPA BLOGGER YANG BAGI TAG KAT AKU NI? TOLONG MENGAKU CEPAT YER SAPA-SAPA RASA DIA BAGI TAG NI KAT AKU? AKU MINTA MAAF SANGAT TERLUPA MASA TU.... LAGI 1 AWRD DIA KASI PUN AKU LUPA COPY! ADOI NGUK BETOL AKU NI.... SORY BANYAK-BANYAK.....



1. who urself at home?
Kat rumah aku adalah penghibur! Kat rumah akulah paling banyak cakap! kelakar? Kuat berangan? suka nyanyi? kaco parent aku? Macam-macamlah… kiranya aku la huru hara kan rumah.. Hahaha


2. who urself besides a friends?
Penyelesai masalah dorang dengan kekasih dorang la? Asal ade masalah cari aku? dan aku jugak agen pencari jodoh! Sebab kadang-kadang aku yang cari gf kat member aku? hehe.…


3. 5 things that you aspire but have not achieve yet.(benda yang aku nak tapi tak dapat kan?)
• Nak cakap dengan perempuan lama-lama sebab aku bila cakap dengan perempuan terus blur? haha dan teringin nak ngorat perempuan macam mana rasanya? sebab selama ni asyik kena ngorat jer.. Hehe
• Nak belajar ke kolej atau kerja kilang macam manalah rasa? (ni pun tak dapat rasai lagi)
• Ada terbitkan filem animasi sendiri! aku nak terbitkan cerita hantu aku tu la...Haha (tinggi sangat cita-cita aku ni)
• Nak pergi keluar ke mana-mana tak nak di ngorat dengan perempuan cina! Sebab selama ni kalau aku pergi keluar sorang-sorang perempuan Cina? Vietnam? Nepal? Mesti nak borak dengan aku! dah la dorang cakap aku langsung tak paham! Cis!
• Nak bermimpi selamanya (wah! Dasyat betol impian aku ni)

4. who is your spouse's name?
Spouse pasangan ker? Aku bujang lagi daa… tapi pasangan aku dalam mimpi “SHAHIRAH” ni aku jumpa dalam mimpi jer? Dan selalu jugak aku mimpi dia pelik jugak? hmmm….


5. 5 things you like most about your partner?
aku single daa… tapi aku describe sikit tentang pasangan aku dalam mimpi jer ni.. masa ni sehari aku tido! Dari subuh sampai maghrib! Sebab demam panas? Msa tido mimpi dapat awek plak! Jadi aku memang suka dia sebab dia banyak cakap,klakar,ceria,suka gelak dan memang cute! Kalau aku jumpa dia di alam reality! Sah! Dia girlfriend aku! hahaha

6. the date when you couple?
Masa aku mimpi tu 14.7.2009 besday aku! Masa ni jugak aku diserang demam panas…


7. the bitter memories with your EX-partner?
Kenangan pahit! Aku terjaga dari tido mak gerak makan ubat! Waaa!!!!


8. the theme song of your love?
The lullaby kot? ala yang lagu sumpah bunian tu... hehe


9. what changes you want to see from your EX-partner?
Perubahan? Takde apa kot? Kalau boleh tolong hadir dalam mimpi saya!!!!!


10. tags 10 of your others friend.

ANN FRENDY
MR Z
JANGGEL
PARA
IZNIE
SYAR AR
NARDNERD
NAND
ICE JULIET
DAN SAPA-SAPA TAK JAWAB LAGI SILA AMBIL YER...


P/S=AL FATIHAH KAT DIN BERAMBOI............ SEMOGA ROHNYA DI CUCURI RAHMAT DAN DI TEMPATKAN DALAM GOLONGAN ORANG YANG BERIMAN.... AMIN...


=ha! jumpa dah sapa bagi tag ni kat aku dia ialah (MCSHORTY) thnkz! sebab kasi tahu? sory tau....=

40 ulasan:

Iznie berkata...

wow..shahirah???
haha
entah2 jodoh kot...hehe
ye lar..mne la taw...kau kan takde girlfren...so, malam2 mesty kau selalu buat istikharah ker...mintak petunjuk dari Allah..supaya ditemukan dengan jodoh yg baik... :D
dah lme mimpi tue...still engat2 lagi ek...haha
baggus la klu aty da terbuka untuk wanita... (pergh, aku punya ayat..tak boleh blah..haha)

weyh nick...
kau blaja kat mne skunk ney?

Cik Fasyareena berkata...

haha,..
nti adik leh wat entry
"mencari shahirah yang hilang"
hehe..xpun.."kembalikan shahirahku"..hehe..=p

cian dia time besday kena demam panas..

ni mesti muka mcm cina2 ckit kn..bestnyeeeeee...~

Unknown berkata...

baek kluar terus jer dr umah tu, snang hdup mak bapak...

amik kelas blaja b'hasa nepal n' vietnam lah... ;D

Ice Juliette berkata...

haha!
ye2 je awek dlm mmp..
pdahal awek btol tuu..
ahaks...

Ice Juliette berkata...

abg xnk di ngorat cina?? hahahahaa... muke abg mst cam chinese.. ^^

huhu! nape nk copy bnde ni dia kate "disable right click"??? xleyh copy lorh... hurmmm....

Lini Hasnan berkata...

ei nick..sy marah awk nih...ade ke lupa.
sy y bagi tagged tu kat awak~

NARDtheNERD berkata...

adik org ke 3 yg tagged akak utk soklan ni...=)

heheee...

eh dik nak bermimpi selamanye?..uishh..bahye bahye..heheee~

zulkbo berkata...

salam nick..
suka betul dia tag ni yek..
he he..cian Ann kena tag lagi

hans berkata...

suka ko jawab tag

sugar2 kapas strawberry berkata...

mst hensem tahap tom cruise ni smpai asek kna ngorat je..hak3

Ren berkata...

Cis bro...aku kena tag rupanya...hahaha

SHAHIRAH??? wah best arr ko leh jumpe awek dlm mimpi... ada aksi2 ekstreme tak? wakakaka

Bunian sorok Shahirah ko ker?? (Cis nama awek ko tu dah dekat2 nama aku plak...)

Tag tu nanti bile senang aku buat yer..nak kena pikir secara mendalam tuh!

annfrendly berkata...

Al-Fatihah untuk din beramboi..
smua sayang dia.

ermm adik nie sure ensem sangat kan tu yg asik kena ngorats aje..
kena ngorats gan cina pulak tue.. waduh2...

Syahirah??? macam iklan kat TV tu ke dik.. Tu kan Farah AF.. bukan ey..hihiiikk...

eh sapa tahu kan satu masa nanti adik dpat terbitkan filem animasi hantu.. bestnye.. boleh adik undang akak sumbangkan suara untuk watak pontianak.. akak kasi baik punya mengilai...hehehehhh.. pasti seram..

si para para berkata...

hehe kuat ko pusing nick..hehe

love_angel~ berkata...

no 5 tu UNIK ckittt ya! :)
once dah jmpa mest kt tau sapa kan...heheh

Unknown berkata...

Salam nick irfan kembar nama dengan nama anak pcik yg ke empat. Hai irfan ni asyik2 hantu..haha tulah mimpi awek ..Sahirah ke? ada sahirah di kampung pcik hehe...jauh tu kat Sabah. Alalala berlambak sahirah ada juga bedak talk..haha.
Pcik kelakar pepagi ni.

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

shahirah ?

bukan l0lly ke ?

Unknown berkata...

IZNIE=klu aku jmpe dia realiti la? serius aku ajak kapel! hehehe x cari lain kot rasanya... tu pun kalau dia manusia lah... hehe

Unknown berkata...

cik fasya=yup! mmg cina! waa!!! sedih btol dpt muka mcm ni sepet plak tu... adoi...eh! nk buat cte psl syahirah??? hehehe tgklah dulu... heehehehe

Unknown berkata...

hana kimi=kasar nmpk! hahahaa ade nk tinggalkan parent aku? klu aku kluar sape nk jaga dorg??? x sampai hatilah aku.... ni dok tgh blaja bahasa vietnam pun kt ggoole... ehhe

Unknown berkata...

ice juliet=ha! awwek dlm mimpila dik... abg single tau...

Unknown berkata...

ice juliat=disable right clik? ha! tunggu kjab...

Unknown berkata...

mc shory=sory2 x terlupa... sory2....

Unknown berkata...

nardnerd=org ke 3 ker? hehe la.. dh kena ke ngatkan akak x kna lagi? hehe

Unknown berkata...

zulkbo=best la uncle jwb tag ni? hehe uncle x try jwb ker?

Unknown berkata...

hans=tag best! hehe ko x try jwb ker? best woh...

Unknown berkata...

sugar kapas=btol3.... hehehe

Unknown berkata...

janggel=nnt jwblah yer... hehe ha! nama ko ape bro? xpnh aku tnye plak? hehe ape2pun ape trjd dlm mimpi aku biar aku je yg thu... hehehhe

Unknown berkata...

ann=ha! ok btol ni klu sy terbitakn filem animasi sy nak ajak akak pun sumbang suara tau! hhe iklan mne plak nii kak? xdelah nsem pun chinese look je ni...

Unknown berkata...

si para-para=posing ape bro?

Unknown berkata...

yana kawai=hehehe tau xpe... hehehehe

Unknown berkata...

atuza=hahahaa thnkz uncle! lawak tol la uncle ni kim slm kat semua pmpuan nma syahirah kt sana ok! hahhaa

Unknown berkata...

miss lolly=eh! lolly ni nama ape? nama btol pnye?

Iznie berkata...

haha....okayh apa klu bukan manusia...kau kan ske makhluk2 halus nie? hehehe

weyh, pasal msg yg kau antar kat comment aku tue...tak sengaja ler weyh TERDELETE....betul! aku nak delete komen yg "ehem2" antar..tapi sekali terdelete semua komen termasuk la komen ko....ta sempat publish..huhu
sib baek aku sempat baca.... :D
hee...

waaa...kerja ek...
bagusnye kau....
jadi anak yg baik....nnti insyaAllah, anak yg soleh akan dapat balasan yg baik...
semoga nnti kau pun dpt further study...
btw, aku baru lepas spm...tgh tunggu offer ipta/matrik....kira pengganggur terhormat ler...hehe

p/s : teringin nak makan burger ko...hee

Amirah Rashid berkata...

rmai peminat nick ni. hehe :D
shahirah? aww ;D

Unknown berkata...

iznie=mne aku aku ske la dlm cte je realiti aku pun takut.... hehe la..patutlah xde??? xpe2 asalkan ko dh baca pun ok dh.. thnkz! :) tima kasih doakan aku!! ko mmg kwn aku yg best! burger?? meh dtg penang ko pny psl aku kasi free jer...

Unknown berkata...

amirah=yup! sapa shahirah tu? entahlah...

Iznie berkata...

haha...patutla...
takpe2..aku taw...hehe
wooo... free ek? aku terbang skang ney gak..kah3...
tapi make sure kena best dari burger king ke mcD ke...hehe
harap2 perniagaan ko makin mantap ek.. :)

Unknown berkata...

iznie=serius neh free!! x tipu! tu pun klu kita terjumpa la? tp mmg aku bg free klu aku jmpa ko... :) ha! semakin mantap? wah! thnkz! amin... aku pun doakan ko berjaya! amin...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

nick naseb bek mcshorty x kecik hati taw.

Unknown berkata...

kinakoyu=terlupa masa tu kak? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster