Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 3 Februari 2013

SENJATA BUATAN SENDIRI

Salam... Kali ni aku letak video plak? hehe nak letak benda lain pun susah intenet aku kadang-kadang OK kadang-kadang KO! hampeh betol... apa-apa pun layan video ni memang kretif tapi bahaya! 




P/S=dont try this at home! tapi memang hebat jugak mamat ni cipta senjata-senjata yang semua orang boleh buat sebab semua peralatan nak buat senjata ni kat rumah aku pun ada ni cuma malas je nak buat... hehehe

4 ulasan:

asliner berkata...

gila lah..
kreatif gile mamat nie buat weapon..
terbaik!

O CIKTEDDY berkata...

cool!

Tanpa Nama berkata...

We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website provided us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our whole community will be thankful to you.
Also visit my page ; kporno.me

Tanpa Nama berkata...

I am sure this article has touched all the internet people, its really really fastidious article on building up
new weblog.

Also visit my website www.warriorforum.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster