Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Jumaat, 8 Februari 2013

LISTEN LISTEN LISTEN

salam.. hmm.. tak tahu nak letak entry gambar apa tapi terjumpa plak video ni? lagu dia pun boleh tahan jugak... hehe



P/S=sapa la mamat ni pandai betol dia wat lagu-lagu parody ni... hahahaha

6 ulasan:

alyn amalyn berkata...

best jugak lagunya..pandai dia buat..haha..:)

Cik Yaya berkata...

yaya lg xphm ape yg lgu ni nk smpaikan..huhu
smua ade mslh? tmsuk hewan,makanan?brg? adessss

sabella mohamad berkata...

haha lawak ! pandai betul dia mereka :P

sabella mohamad berkata...

puisi itu bahagia . indah . unik . sejuta rasa . mana mungkin dipandang aneh . sempitnya mereka .


puisi itu teman di kala sepi

shazrina berkata...

hoh ..

asliner berkata...

ahahaha..
masih ade lagi ke sindrome listen nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster