Thankz kepada semua yang follow aku nanti aku follow korang balik..

Ahad, 1 Mei 2011

LAPTOPKU BERHANTU!!!!! -offline-

Salam... start bulan mei ni laptop aku tiba-tiba hilang wireless! jadi laptop aku tak boleh online! pelik la setahu aku sebelum ni aku tak pernah usik apa-apa? pagi 30 April 2011 aku buka laptop aku cucuk broadband celcom takde? aku ingatkan kena potong jadi aku cuba try test kat laptop kakak aku? eh! boleh plak!!! aku try tengok kat laptop cari la intenet takde! aku enable pun tak boleh buka disable pun sama? aku uninstall wireless adapter lepas tu install balik pun tak boleh connect!!! pening aku...

Akhir sekali geram sangat aku nak format lain laptop aku? masuk cd untuk format tak boleh format jugak! haish! ni yang memeningkan aku sebab semua takde masalah! ok cuma intenet tak boleh connect! antivirus dah scan takde virus! arghhh! pelik aku kekadang rasa macam laptop ni sengaja nak mainkan aku!!!! grrr... selamat kakak aku tengah bercuti jadi la boleh la guna laptop dia kejab? nanti kakak aku pergi balik U dia nampaknya berhenti la sekejab blog aku ni...


P/S=sapa pernah jadi macam ni? sila angkat tangan macam saya? hehe apa-apapun yang mana tahu nak menyelesaikan masalah ni ceciter ceciter... hmm...please..bantu aku msg je no ni 0174428276 nick irfan... sebab aku malas nak online intenet sekarang ni sebab ganggu la guna laptop kakak aku ni? sabo je la....bala bala....

16 ulasan:

puteri ain berkata...

tak pernah kena lak.. sory tak dpt bntu.

dill berkata...

erk. bleh jadi mcm tu lak eh

sabar ye

Miss Dill^^

zaty luvlianncez berkata...

laptopmu slalu berhantu nick.huahua


Mari menghayati di cni
korang buat belog utk apa?

Shima Hishamuddin berkata...

kesian awak, macam2 masalah laptop awk, haha dari hari tu lagi. sbar2 la ye. hahaha

THE GREEN berkata...

huhh.. aku yg baca pun jadi pening..tu la kdg2 komputer/laptop ni mmg suka buat org pening..

cik sakdi berkata...

lorh nick, rosak ke laptop tu?

Unknown berkata...

hehehehe......musti hang ada buat benda xsenonoh kat laptop hang tuh...tu yg dia touching tuh...cuba hang kata nak beli laptop baru maybe bole ok kot....kalo x ok maybe ko...huhuhu.....

Anati Soki berkata...

pegi format!!! tuka antivirus!!! hehehehe

Farhan Zulhusmi berkata...

sabar erk...dugaan tu..hehehe....
nick,farhan tag nick...
:-)

iem berkata...

masalah besar ni xleh tenet..
xde lak iema pernah jadi macam ni...
hantar bengkel jela....

Hanis Azla berkata...

akak pernah kena juga.. last solution hantar pergi reformat semua.. baru boleh connect dgn internet.. tp akak pun tak tahu pula sebab musababnya.. bila dah boleh connet tu akak dah tak ingat nak tanya dah..

Pink Frogy berkata...

hantu nk mintak ko melabur lappy baru lar tue...

NARDtheNERD berkata...

alaaa nape laptop adik?
windu ah...hehe


nak i review blog u?..
jom baca new entry k..
:)

- zuriey - berkata...

betul ke ni..ke ada silap setting mana2

Oasis berkata...

Best jugak ada laptiop cam tu. Tak la bosan sangat.

erkk...aku jarang guna laptop..
Kurmmm...kita bakor jer...hehe

kucing berkata...

wah..siap bg no phone~!!
heheh~!!
sebar2~!!
letak dalam toilet~!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Magical Template" designed by Blogger Buster